Help!!!, D schijf is weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Berichten
586
Hallo,

ik zoek dringend hulp, me hele d schijf is weg.
Dit was de herstelschijf van de pc, dit is gebeurt nadat ik probeerde macosx probeerde te installe, dit is fout gegaan en ik zet windows 7 terug, en me d schijf is weg:shocked:
kan iemand mij helpen wat ik nu moet doen?, dit was echter de herstelschijf van de pc:eek:
Help pleas snel.
Mvg ricie:shocked:
 
Doe systeemherstel. Dit zal het probleem waarschijnlijk wel oplossen.
 
dat kan helaas niet, omdat windows 7 er helemaal af gegaan is, dus ik heb geen herstel punten, en ik heb bij de instalatie van mac os x de d schijf per ongeluk delete
 
Doe systeemherstel. Dit zal het probleem waarschijnlijk wel oplossen.

Bij een pc waar windows opnieuw op is gezet?! Hoe wil je dat doen dan?

@ ts, tijdens de installatie van windows de schijven geofrmateerd?
 
Nee, ik zal even uitleggen k was mac os x aan het installeeren (ideneb)
En ik kon daar geen partitie kiezen, en apple is heel anders, en ik wou nieuwe aan maken.
Dat deed ik verkeert, en toen had ik en nieuwe alleen de oude 2 niet meer, alleen ideneb kreeg ik niet op gestart dus windows 7 erop gezet, en toen kwam ik erachter dat me d schijf weg is (me pc is helemaal leeg geweest, ik had per ongeluk alle partities delete.
Vraag me ook niet hoe stom ik kan zijn deze fout te maken, want dat weet ik zelf ook niet:confused:
 
Dan houdt het in dit geval op ben ik bang. Je zou eventueel nog kunnen proberen of je met bijvoorbeeld Recuva nog bestanden kan terug halen, maar ik vrees dat het einde oefening is.
 
hmmm wat zouden jullie dan adviseren als ik hem niet meer terug krijg, verder gaan zonder d schijf, nieuwe pc kopen?, en bij die laatste, een windows pc of een apple?
 
Waarom een nieuwe PC kopen??? Het enigste wat je moet doen, is een nieuw W7 systeem (al dan niet gratis) aanschaffen en te installeren. Normaal heb je alleen een C-schijf. D is dan een partitie hierop, waar je data op kunt zetten, maar is niet noodzakelijk.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik heb hier een windows 7 liggen.
En deze heb ik geinstalleerd opnieuw, maar, ik heb de d schijf niet
 
Zo erg is het niet.

Op de zijkant van je pc kleeft normaal een sticker met een code op.

Nu moet je ergens een Windows 7 cd lenen (wel de versie die op je pc stond, dus bv Home Premium). Setup starten, installeren, en als er ze vragen om de Windows key (lecentie) in te vullen, vul je cd code die op de zijkant van de pc staat (product key) in, en zo heb je je Windows 7 legaal weer terug.

Dus bij de pc winkel een w7 cdtje lenen en je probleem is opgelost.
Succes!
 
Hoi !

Al gekeken in schijfbeheer ?

Rechtsklikken Computer - beheren - schijfbeheer.

Mogelijk moet je de schijf opnieuw innitialiseren en evt. formatteren.

Greetz,

Harry.
 
Je kunt proberen de partitie 'terug te halen' met het programma Active Partition Recovery.
Je kunt het programma hier vinden.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan