Help, de enter en esc. werken niet meer bij Need For Speed Underground2, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jell8

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2010
Hallo

Ik speel al een hele tijd met veel plezier het spel Need For Speed Underground2. maar nu na het spel een paar weken niet gebruikt te hebben werken de (zeer belangrijke) enter en escape (esc.) niet meer, erg jammer. Eerst gaat het nog tot je de (eerste) sponsor moet kiezen, dat kon ik niet met de muis geselecteerd worden. Dus toen kon ik niet verder dat vond ik jammer, heeft iemand advies voor mij,

B.V.D.

Jell

Ik gok dat dit gaat om een 'minder legale' versie ?

Gedownloade versies hebben vaak van dit soort problemen, besturingen werken niet, en kunnen soms niet, deels of alleen verkeerd ingesteld worden door de gamer...
ook zie je vaak bij deze versies dat halverwege het spel ineens glitches (problemen, en dingen die niet horen) voorkomen, waardoor je niet meer verder kunt.

mvg,

Laatst bewerkt:
zoieso goeie smaak qua games ook al zou ik most wanted ook proberen en hot persuit

maar kun je dit niet instellen bij besturing? dat je daar je knoppen instelt?

Dit is de echte versie uit de winkel! en de meeste knoppen zijn in te stellen bij menu deze niet, ik had most wanted die deed het 10 min. en daarna viel het spel weg, en hot porsuit is iets te duur nog.

Wel bedankt!

Hmm oke, dan zal het vast niet aan het spel liggen maar aan je computer, omdat most wanted het dan ook niet doet, deze doen het anders wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan