Help! De pc van mijn vriendin start helemaal niet op. Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat wist ik niet.
Volgens Mycom is het ook niet altijd het geval...

Tja, soms heb je wel geluk en kan je Windows opstarten. Maar heel stabiel zal e.e.a. niet lopen.

Heb je al geprobeerd om Windows opnieuw te installeren?

Een nieuwe installatie van windows bij een nieuw moederbord is niet noodzakelijk. Je kunt ook volstaan met windows er overheen te zetten

Dat bedoelde ik ook, uiteindelijk komt dat neer op een herinstallatie van Windows waarbij zaken als documenten en program files behouden blijven.

Geplaatst door Steve
Dat bedoelde ik ook, uiteindelijk komt dat neer op een herinstallatie van Windows waarbij zaken als documenten en program files behouden blijven.

Dit had ik graag eerder willen weten. Ik heb C geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd.

Zou een repair met copy system en config ook kunnen?

Heb het vrijgekomen MB (P4B) in mijn pc gestopt, waar een P3B-F in zat.
Dat heb ik geweten. Het lukte niet Windows te installeren. Bij het copiëren van bestanden ging het mis. Kon een bestand niet copiëren en ook niet overslaan. Herhaaldelijk geprobeerd, steeds een ander bestand dat niet gecopieerd kon worden.
Oude situatie hersteld, met behulp van DriveImage!

Hoe zou het komen, deze mislukking?

hallo dick,

ik zat je vraag door te lezen over het asus moederbord.ik heb precies hetzelfde probleem wat betreft de installatie van xp.is het bij jou nog goed gekomen en heb je er iets speciaals voor moeten doen.

kijk anders even naar de topic die ik zelf gestart ben.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=144979&perpage=20&pagenumber=1

als je een oplossing hebt wil ik die graag horen,want ik wordt stapelgek van de computer.

mario

Heb het verhaal gelezen.
Tjongejonge, wat een toestand.
Heb berichtje in die thread gezet, maar dat zal wel niet veel helpen.

Het is mij uiteindelijk gelukt met een andere cd! Onbegrijpelijk natuurlijk, want de cd waarmee het niet ging was heus niet kapot.
Overigens heb ik het allemaal weer ongedaan gemaakt want het MB dat ik er ingezet had (P4B) is een ***bord, wat ik eigenlijk al wist, mijn oudere P3B-F is beter.

Maar goed.

Een upgrade-versie van XP over W98 heen al geprobeerd?

Als je alles geprobeerd hebt...

ik bedoelde eigenlijk het probleem met de p4c800 de luxe,dat geval met bios not installed en no defice found.

was dat nadat de installatie gelukt was weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan