Help! De website vraagt ineens om een gebruikersnaam en wachtwoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandy1971

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Hallo, ik heb een website gemaakt en sinds gister is die niet meer bereikbaar en krijg ik de melding: HTTP Error 401.1 - Unauthorized: Access is denied due to invalid credentials. De site vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord.
En ik heb al 2 weken niks aan de site gedaan. Hoe kan dit, iemand een idee?

Alvast bedankt.
Gr, Sandy

Hallo,

bij wie staat de website op de server m.a.w. waar host je de website.

Bedankt voor je reactie. Bij active24. Denk ook dat daar het probleem ligt want ik heb net alle bestanden verwijderd en krijg nog steeds de melding. Heb ook al 2 weken niks aangepast en het is sinds gister. Of zou het wat anders kunnen zijn?

als ik het goed lees dan betaal je een klein bedrag voor je website.
Dan heb je ook een mail ontvangen met inlognaam en wachtwoord.
betaal je niks dan heb je de proef versie gebruikt.

Hoe bedoel je dat? De webruimte is al ruim 10 jaar in gebruik dus het is geen nieuwe. Ze hebben gewoon een hostingpakket waar niks aan is veranderd. Waar zie jij dat, op de site van active24?

Edit: Ik zie het idd al op de site maar ik maak zelf de website en niet via hun, alleen de hosting.

Laatst bewerkt:
dus je hebt alleen maar een domeinnaam daar?
de rest staat op je eigen computer.

Nee de domeinnaam en de hosting is bij active24. Doe alles uploaden via de FTP. Maar ik denk dat ze daar wat hebben aangepast anders zou ik het ook niet weten. Of heb jij nog een idee wat het kan zijn? Ik heb echt al 2 weken niks gedaan aan de site.

zoals ik zie is er een oude en nieuwe loggin.
dus er is iets gewijzigd....
als er bij jou niks gewijzigd is dan zou ik contact opnemen met active24

Ja hè denk het ook, beetje jammer dat het zondag is :-( Maar hartstikke bedankt voor je snelle antwoorden.

Fijne zondag nog.

Gr, Sandy

Ook op zondag kun je een mail sturen hoor.
en jij ook een fijne zondag gewenst.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan