HELP?!? Dirt 2 werkt niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
een jaar geleden ofzo kon ik Dirt2 goed spelen, maar toen had ik windows xp, toen ik het windows 7
geinstalled en sinds dien lkoopt dirt2 volledig vast direct na de eerste race.
heb alles gedaan, drivers geupdate, game 2 keer opnieuw minstens geinstalled.
noem maar op, en mijnpc is sterk genoeg voor deze game.

na echt dagen zoeken op internet schijnt dat t probleem ligt bij windows live, althans menig gamer
zegt dit. nu schijn ik windows live opnieew te moeten installen en dan wel de laatste versie.
maar hoe kan ik de oude windows live eerste deleten, want dit schijnt nodig te zijn. als ik kijk onder
config.scherm verwijder programs dan zie ik enkel windows live essential 2011 en dat is mijn windows
anti virus programma toch?
heb al 2 keer de nieuwe versie erover heen geinstalled maar dat helpt niet, dan loopt de game gewoon
weer vast na de eerste race. (als dit al de oplossing is hoor, want echt heel veel mensen hebben een
bijna of identiek probleem met dirt2 op pc).

hoop echt dat er mensen zijn die me kunnen helpen, baal al een jaar dat ik t niet meer kan racen.

is er trouwens iemand die wel gewoon Dirt2 op pc kan spelen?
want t lijkt onmogelijk, zelfs Codemasters komt niet met een oplossing hiervoor!!!


wie o wie??
leon
 
Laatst bewerkt:
ik kan dirt2 prima spelen op win7. onder uninstall zou je een entry moeten hebben met: microsoft games for windows. mijn huidige versie is 3.5.88.0
 
stom van me, ik keek naar Windows for live en niet Microsoft windows for live. heb m dus ge uninstalled en toen die 3.5.88.0 geinstalled
maar helaas deed Dirt2 het toen nog steeds niet. bedoel, deed de eerste race en liep toen weer direct vast.

nu moet ik eerlijksheids halve wel bekennen dat ik een torrent heb van deze game, en dus niet een originele versie.
maar, dat is niet het probleem want een jaar geleden kon ik deze torrent prima spelen.

ziet er naar uit dat ik de game dan maar gewoon moet kopen, hij zal ondertussen wel in een budget bak liggen.
bedankt voor alle hulp!
zal nog even wachten met deze topic op slot te gooien zodat men nog kan reageren als men dat wil.

leon
 
Je zegt:

mijn pc is sterk genoeg voor deze game.

Maar vergeet niet, dat Windows XP, wat je eerst had, heel andere systeemeisen heeft dan Windows 7.
Dus is de vraag:

Geef hier de gegevens van je pc eens even!
 
ok, ik heb een dual core 2.3 Ghz met een NVidea ENGTX275 kaart
en helaas maar 2 MB DDR3, (moet die 2 eens updaten naar een 4 minstens, ik weet t,lol)

maar, dit is dus wel genoeg om de game op zijn minst redelijk draaiend te krijgen,

leon
 
Minimale systeemeisen:
Besturingssysteem: Microsoft Windows XP, Vista of Windows 7

Processor: Intel Pentium 4 3.0Ghz, AMD Athlon 64 3400+

Geheugen: 1GB (2GB voor Windows Vista)

Hardeschijfruimte: 10GB

Videokaart: ATI Radeon X1500, NVIDIA GeForce 6800

Aanbevolen systeemeisen (voor DirectX 11)
Besturingssysteem: Microsoft Windows XP, Vista of Windows 7

Processor: Intel Core i7 of AMD Phenom II

Geheugen: 3GB

Hardeschijfruimte: 10GB

Videokaart: ATi Radeon HD 5700 Series
Denk dat ook hier je processor de bottlenek is.
 
nu moet ik eerlijksheids halve wel bekennen dat ik een torrent heb van deze game, en dus niet een originele versie.
maar, dat is niet het probleem want een jaar geleden kon ik deze torrent prima spelen.

Dit heb ik ook. Je moet met de torrent versie wel het inlogscherm van Games for Windows Live wegklikken, maar dit wist je waarschijnlijk al :eek:



ziet er naar uit dat ik de game dan maar gewoon moet kopen, hij zal ondertussen wel in een budget bak liggen.

Hij kost nu 20 euro, voor als je dit nog niet wist... ;)
 
o, 20 euro? mh, duurder nog dan ik hoopte.
de minimale systheem eiesen zijn pentium 4 3. Ghz, dus met mijn
dual core 2.3 Ghz kan dat dan toch geen bottle nek zijn, (ookal is mijn pc 4 jaar oud nu)?

en over dat windows live wegklikken, hoe bedoel je dat?
ik log altijd in, off line, zo kun je gewoon tochtorrent games klikken die op windows live draaien.

heb trouwens geprobeert D2 te spelen zonder in te loggen, dus gewoon wegklikken. de game saved
dan niet meer, maar ik wilde zien of ik dan wel langs de eerste race kwam, maar nee dus, bleef gewoon
toen ook hangen na de eerste race.

leon
 
Met wegklikken bedoel ik dat als je het spel opstart er zo'n schermpje van Games for Windows komt. Bij die klik ik altijd meteen op het kruisje wat rechtsboven staat. Zo werkt hij voor mij.

Is een dual-boot met Windows XP geen optie voor je?
 
maar, wanneer je die games voor windows gewoon wegklikt, (met rood kruisje rechts bovenin), dan saved the game toch niet
meer automatsich? wat dus betekend dat je iedere keer weer opnieuw de game moet beginnen vanaf het begin.

maar, dat had ik dus toen ook al eens gedaan, rood kruisje geklikt. toch bleef ik na de eerste race hangen.
een dual boot met xp had ik ook al bedacht, maarja, om nu dat te doen enkel voor deze game.
ben nu eerst met Dirt3 bezig, heb die al gedownload en kan m wel werkend krijgen, maar krijg virus/trojan meldingen met de alle
cracks die ik kan vinden. ben van plan m toch maar te proberen want heel veel mensen zeggen dat dit een false positive is, dus
geen echte virus, maar dat het virus programma de crack enkel als zodanig ziet, wat dus heel veel gebeurt.

leon
 
Cracks worden bij mij ook wel vaak als virus gezien inderdaad, maar dit is onterecht. Je moet ze dan gewoon even aan de uitzonderingen van je virusscanner toevoegen.

Btw, DiRT 3 is zoooo vet! :love:
 
je hebt gelijk, veel cracks worden inderdaad onterecht als virus aangemerkt, (false positive).
maar helaas is dit niet altijd het geval, dus gewoon de crack als uitzondering toevoegen aan je virus
scan is niet slim. want met grote regelmaat kom ik toch echte virussen tegen in cracks. ik download
eigenlijk altijd enkel torrents van grote release groepen zoals Razor1911, Skidrow, etc. en die geven
altijd virus vrije releases uit. maar punt is dat er figuren zijn die zo'n release downloaden, er dan een
virus instoppen en deze dan weer als een originele skidrow or razor1911 release uitgeven. je denkt
dan dat t wel goed zal zitten, en ondertussen trek je een enorme trojan binnen of nog erger.
enkel de laatste 3 maanden alleen al heb ik 4 zulke virussen binnen gehad.

maar, moet toch windows 7 opnieuw installen, dus nu kan ik wel het risico nemen.
mocht t dan toch problemen geven dan is er niets aan de hand.

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan