Help!! Downloads worden niet afgerond / openen niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aafsel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2010
Hallo,
Ik heb een vraag. Sinds vandaag merk ik dat ik problemen heb met programmaatjes van internet te downloaden. Zo wilde ik frostwire downloaden. De download staat bij mijn google chrome in de downloadbalk onderaan. Er staat dat er nog 0 seconden resterend zijn om de download te openen. Toch opent hij niet, ook niet als ik hier op alle manieren op klik. Als ik in de downloadmap kijk staat het bestand er wel maar als ik het dan aanklik krijg ik een melding dat ik via internet het bijbehorende programma moet zoeken om dit te kunnen openen. Dit doet hij ook bij het downloaden van andere programma's.
Als ik een programma download om mijn register op te schonen en te repareren zijn er geen problemen. helaas heeft deze registeropschoning niet gewerkt.

Het lijkt alsof ik niet meer via internet informatie kan uitwisselen aangezien ik Java ook niet kan updaten. Krijg dan een foutmelding dat er geen contact kan worden gemaakt met de benodigde updates.

Ik heb echt zeer weinig verstand van computers en weet dus ook niet wat ik hiermee moet. Iemand ideeen wat dit kan zijn of wat ik kan doen?

Doe in eerste instantie het volgende:
  1. Start -> Configuratiescherm -> Standaardprogramma's
  2. Klik op Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen
  3. Maak hier de koppeling aan met het juiste programma

Werkt dit niet, moet op een andere manier de bestandsassociatie worden gerepareerd:
Ga naar: http://www.vistax64.com/tutorials/233243-default-file-type-associations-restore.html?ltr=D Klik daar op exe dat op jouw pc hersteld moet worden om te downloaden . (bestanden zijn ingepakt; Download en gebruik 7-Zip om uit te pakken.

Je kan in de Registereditor (Start>uitvoeren>regedit) de optie Importeren gebruiken onder Bestand in de werkbalk om de regfiles te importeren kiezen

Ook kun je het bestand uitpakken naar je bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op het bestand en Samenvoegen kiezen per bestand.
Start opnieuw op om de instellingen te activeren.

Download vervolgens System Update Readiness op http://www.microsoft.com/downloads/...4b-8d12-4028-9cb0-b2903257f1fd&displaylang=nl en voer deze uit.
Succes.

Laatst bewerkt:
oke,
ik heb geprobeerd het .exe ding te downloaden. heb het op het bureaublad uitgepakt en op samenvoegen geklikt. krijg hierna melding dat dit voltooid is. hierna doe ik je laatste stap, dat system ding downloaden en uitvoeren en hierbij geeft ie alleen aan dat deze update niet beschikbaar is voor dit systeem.
ik heb geprobeerd om weer een .exe bestand te downloaden via internet hij doet het nog steeds niet. als ik kijk in die registerlijst met afkortingen op mijn pc zie ik dat .exe er niet eens ergens bijstaat..
wat nu??

daarnaast is er een probleempje bijgekomen als ik een filmpje wil afspelen geeft windows mediaplayer aan dat er te weinig geheugen is. heb caches geschiedenis etc al schoongemaakt maar windows media player blijft deze melding geven. cc cleaner kan ik niet downloaden vanwege het downloadprobleem weer, zie eerste post!
wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan