Help! Driver videokaart installeert niet :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Elisa
Probeer het eens met de Detonator op de site van Nvidia.

Is wel mogelijk, maar ik heb mijn twijfels. Het enige wat moet gebeuren, volgens mij, De originele drivers terug installeren. Ik veronderstel dat dit allemaal te maken heeft met de OpenGL. En daar durven nogal eens conficten(met Nvidia) uit voortspruiten.

Maar wie ben ik? om Gaatjes een taart in zijn aangezicht te gooien ga ik niet naar Amerika.

Maar ik moet hem dan ook bedanken voor blunders, maar dat is een ander topic.
 
Ik heb dezelfde kaart en kreeg ook problemen met een update van Microsoft. Ik kwam de pc niet meer in en moest terug naar vorig goed werkend systeem (via veilige modus)
Daarna heb ik de detonator geinstalleerd.

Het hoeft niet altijd zo te gaan want inmiddels heb ik weer een hogere versie en daarmee ging het wel goed.
Misschien iets dat tegelijkertijd draaide op moment van installatie van de update?????
 
Geplaatst door Elisa
Ik heb dezelfde kaart en kreeg ook problemen met een update van Microsoft. Ik kwam de pc niet meer in en moest terug naar vorig goed werkend systeem (via veilige modus)
Daarna heb ik de detonator geinstalleerd.

Het hoeft niet altijd zo te gaan want inmiddels heb ik weer een hogere versie en daarmee ging het wel goed.
Misschien iets dat tegelijkertijd draaide op moment van installatie van de update?????

Zou kunnen natuurlijk, met Gaatjes, blijft het altijd een ????.

De makers van de drivers, zullen dan wel een aangepaste versie gemaakt hebben. En dan zal het wel OK zijn. Een PC is, en zal altijd een raadsel blijven.
 
Ik heb zojuist geprobeerd de driver te un-installen, maar het werkt niet :confused: .

En waar moet ik dat detonator vanaf halen¿?

Ik kan het niet vinden op nvidia... Staat het bij de drivers ??
 
Geplaatst door Elisa
Ik heb dezelfde kaart en kreeg ook problemen met een update van Microsoft. Ik kwam de pc niet meer in en moest terug naar vorig goed werkend systeem (via veilige modus)
Daarna heb ik de detonator geinstalleerd.

Het hoeft niet altijd zo te gaan want inmiddels heb ik weer een hogere versie en daarmee ging het wel goed.
Misschien iets dat tegelijkertijd draaide op moment van installatie van de update?????

En waar staat detonator?

Heb je toevallig nog de driver bij jou op de computer staan?

En welke versie was het? (77.72/77.76 ??)
 
66.93 Win2kcp.
Is dus al even terug.

Neem gewoon de laatste. Hij zoekt zelf wel uit welke het moet zijn bij installatie.

Zag je andere bericht over het hoofd.
Kijk HIER kun je uitkiezen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan