HELP! Drivers Up_to_date?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisJohannes

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2011
Hallo allemaal,

Ik zou graag een programma hebben om te kijken of al mijn drivers Up_to_date zijn.
Heeft iemand ervaring met deze software, zo ja. Welke heb je gebruikt?

Ik hoop op een snelle reactie.

Er staat allerlei software op je computer en soms hapert er wel eens iets. Voor een goede werking van al die programma’s is het daarom nodig om al die software up-to-date te houden. Behalve het besturingssyteem (meestal Windows) zijn er diverse drivers. Deze drivers zorgen ervoor dat allerlei randapparatuur naar behoren werkt. Zo stuurt de printerdriver de printer aan. En dan zijn er nog al die andere softwareprogramma’s, zoals virusscanners, Microsoft Office, fotobewerkingsprogramma’s en nog veel meer.

Lees hier meer. succes ermee.;)

http://www.hoedoe.nl/computers/programmas/hoe-kan-ik-mijn-software-updaten

Gelieve je topics niet te beginnen met "HELP!" en dergelijke, dat komt zo schreeuwerig over. Ik heb het bij je vraag in mijn sectie (Spellen) al aangepast.

Wat je vraag betreft: driverguide.com en driverdetective.eu zijn zulke programma's die bij een snelle rondgang opduiken, maar ik raad je sterk af om zoiets te installeren gezien de zeer negatieve reviews (link). Sterker nog, blijf er van weg en kijk gewoon af en toe even op de site van de fabrikant of check regelmatig bijvoorbeeld de Tweakers.net Meuktracker. Ook worden veel drivers via Windows Update verdeeld, en daar hoef je helemaal niks voor te doen (behalve te zorgen dat dat ingeschakeld is).

Laatst bewerkt:
Klopt dit is indd een optie, maar aangezien ik erg lui ben. heb ik geen zin om zelf te gaan zoeken naar drivers, ik ben echt opzoek naar een programma die alles voor mij zoekt en waar ik dus alleen hoef te zeggen ja, next, next, ik accepteer en daarna moet hij zelf alles installeren.

Oké, dan moet ik maar zelf zoeken. Alles is beter dan rot zooi op je pc/laptop krijgen. Bedankt, en ik zal het niet meer doen HELP!.

Maak niks, jullie hebben me overgehaald om toch maar zelf te zoeken. Dus dat doe ik dan maar ook. Dus bedankt voor je links!!!

Damed, heb de laptop nog géén maand, en heb al een aantal nieuwe drivers gevonden. bijvoorbeeld voor: USB3.0, blauwtand Intel RainbowPeak, Nvidia GT540M & Realtek Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan