Help drivers van microsoft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jarrin

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
544
als ik mijn ati drivers wil instaleren krijg ik een foutmelding (zie bijlage)

nou snap ik wel dat je de oude drivers eerst moet weg halen. (die zijn van "microsoft cooperation) maar als ik dat doe, moet ie opnieuw opstarten en daarna installeert microsoft hem weer:eek: zodat ik gelijk weer de foutmelding krijg
 

Bijlagen

  • foutmelding.GIF
    foutmelding.GIF
    8,3 KB · Weergaven: 42
Installeer vanuit nieuwe hardware eerst de vga driver, reboot, dan werkt, als het goed is, die vga driver, installeer daarna de gewenste videokaart drivers.
 
als ik reboot dan komt rechtsonder nieuwe hardware gevonden en instaleerd windows hem gewoon uit zichzelf
 
Ja, en, dan je toch nog die standaard vga driver installeren, of met deze cleaner eerst alle drivers van/voor ATI verwijderen, al zijn ze van microsoft, maar hij moet/wil eerst de standaard vga drivers hebben, als die draaien kun je ze pas updaten naar de ATI drivers.
 
ja dat snap ik, maar ik krijg dus niet voorelkaar om de standaart drivers te instaleren
 
Had je toevallig al een oplossing ???? ik heb namelijk hetzelfde probleem ik krijg die drivers ook niet geinstalleerd ??? Ik hoop iets van je te horen.

Bvb dank,

Patrick.
 
Ik kom mischien met een slappe opmerking, maar het kan ook best zijn dat de cd beschadigd of out dated is.
 
bedankt, maar ik heb het al opgelost:
eerst ff videokaart uitschakelen, en dan rebooten, en dan pas driver instaleren :p:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan