Ik ben bang geinfecteerd te zijn. Vorige week vond ik al dat de pc (laptop) wat trager werd en een enkele keer viel de pc uit en startte opnieuw op met een of andere melding dat het een crash oid betrof. Die bewuste pagine was snel weer weg dus ik kon de tekst eigenlijk niet lezen. Ik dacht het met servicepack 1 (vista) op te lossen. Groot probleem die er op te zetten. Na de virusscanner te hebben uitgezet lukte het uiteindelijk toch wel, maar nu krijg ik geregeld meldingen dat er weer een prg corrupt is enz. Overigens na herinsa=talleren van de virusscanner vanaf originele cd lukte het ineens niet om de virusscanner erop te zetten. De rest lukte wel. Via internet ging ook niet. Vandaag weer geprobeerd en nu krijg ik de melding dat die cd coorupt is oid.
Geen verstand van maar het lijkt mij een vervelend virus. Op een externe harde schijf de documenten gezet. Wilde toen online een virusscanner proberen (Trend micro) maar die lukt dus ook niet. Virus zeker voor afgeschermd?
Kreeg zojuist bij de zoveelste poging de virusscanner te installeren de melding dat de installer niet werkt en de installatie dus niet kan worden uitgevoerd.
Wat nu? Alles opnieuw? Hopelijk niet
Geen verstand van maar het lijkt mij een vervelend virus. Op een externe harde schijf de documenten gezet. Wilde toen online een virusscanner proberen (Trend micro) maar die lukt dus ook niet. Virus zeker voor afgeschermd?
Kreeg zojuist bij de zoveelste poging de virusscanner te installeren de melding dat de installer niet werkt en de installatie dus niet kan worden uitgevoerd.
Wat nu? Alles opnieuw? Hopelijk niet