HELP email probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

fvdvliet

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik krijg sinds 2 dagen als ik een mail stuur naar een extern mailadres de onderstaande melding

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is fvandervliet@hr.nl. Onderwerp 'test thuis', Account: 'pop.vandervliet.fol.nl', Server: 'smtp.fol.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.7.1 <fvandervliet@hr.nl>... Relaying denied', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC79

Ik gebruik casema en een externe mail naar mijn eigen adres werkt wel ?? WIE KAN MIJ HELPEN
ik heb alles al geprobeerd (nieuw account werkt ook niet) Het heeft allemaal perfect gewerkt

Laatst bewerkt:
Je uitgaande mail moet de smtp van casema hebben.

Dat is meestal met fout 550. Dit komt vaak voor als mensen een eerder emailadres van een andere povider willen bewaren (pop.vandervliet.fol.nl)

Van de provider waarmee je inlogt (casema) moet je de uitgaande serverinstellingen gebruiken (casema dus).

Volgens mij is dat uit mijn hoofd: smtp.cablewanadoo.nl

Binnenkomende mail kun je wel laten staan op pop.vandervliet.fol.nl

Laatst bewerkt:
Gebruik je nu outlook of outlook express aangezien je 2x je vraag hebt gesteld in 2 verschillende secties (crossposten is trouwens niet toegestaan op helpmij)

Werkt het inmiddels? Zou wel leuk zijn als je reageerde op de geboden oplossingen:)

Tanja, je hebt de oplossing gegeven
Het werkt weer perfect !!!:D

Mooi zo:thumb: Kunnen anderen met hetzelfde probleem ook weer van leren;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan