help en ondersteuning win xp

• Onderwerp starter Onderwerp starter azer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een echte backup?
Laat anders berichten/adresboek en favorieten vallen en nog wat dingen.
Brand je die op een andere rewritable.

totaal: 14gb!!! en cd is maar 700 mb!!! (wat moet ik dan maar backuppen om op cd te kunnen en is dit dan voldoende?) Thx:love:

:D :D Ik zou die backup maar laten zitten.
Neem nou alleen je documenten mee, adresboek en mail (zie boven) en je favorieten.
Mocht je ook nog muziek/films hebben dan heb ik een ander idee. Vertel me eens hoe groot je schijf is en hoeveel ruimte je nog hebt.

schijf van 120gb maxtor
Kan ik partities maken zonder zaken te verliezen die nu op pc staan? Heeft dan nut?Hoe moet dat dan? win xp prof. thx:love:

Geplaatst door azer
schijf van 120gb maxtor
Kan ik partities maken zonder zaken te verliezen die nu op pc staan? Heeft dan nut?Hoe moet dat dan? win xp prof. thx:love:
er zouden twee schijven zijn; zo te partitioneren per schijf?

Je hebt zeker geen Partition Magic 8 in huis ;) dat zou het wel makkelijk maken!

Klik op start/systeembeheer/computerbeheer/schijfbeheer.
Daar zie je de schijf. Zie je rechtsklikkend daarop of op de regel boven de mogelijkheid van partitie? (ik n.l. niet :D wel verwijderen!!)

Met PM8 is het simpel. Ik kan je nu dus niet verder helpen.
Laten we even de zoekfunctie van Helpmij gebruiken. Je moet n.l. ook een commando kunnen geven via uitvoeren. Maar....alles valt of staat met Windows die dit toelaat of niet.

Geplaatst door azer

er zouden twee schijven zijn; zo te partitioneren per schijf?
opnameopp 3 4,17ms 7200rpm ultra-ata/133 buffergrootte 8mb
maxtor 6y120gb diamond max plus 9 3.5"

Geplaatst door Elisa
Je hebt zeker geen Partition Magic 8 in huis ;) dat zou het wel makkelijk maken!

Klik op start/systeembeheer/computerbeheer/schijfbeheer.
Daar zie je de schijf. Zie je rechtsklikkend daarop of op de regel boven de mogelijkheid van partitie? (ik n.l. niet :D wel verwijderen!!)

Met PM8 is het simpel. Ik kan je nu dus niet verder helpen.
Laten we even de zoekfunctie van Helpmij gebruiken. Je moet n.l. ook een commando kunnen geven via uitvoeren. Maar....alles valt of staat met Windows die dit toelaat of niet.

Ik vind klik op .... niet:love: :love: :love:

Geplaatst door azer

Ik vind klik op .... niet:love: :love: :love:
schijfbeheer gevonden maar kan niet zien hoe te partineren
nog75% vrije ruimte:love: :love:

Het is jammer. Wat ik tot nog toe las via zoeken is dat iedereen zegt dat je daarvoor Partition Magic nodig hebt. En nog zoveel ruimte over :confused:

Ik zou wel pm willen installeren maar hoe moet dat juist? Thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan