"Help en ondersteuning" zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christoff

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2005
Berichten
337
Wanneer ik in XP via start op help en ondersteuning klik gebeurt er niets. Hoe krijg ik dit weer terug?
 
Heb je al gecontroleerd of de service wel draait?

start->uitvoeren->services.msc en dan OK.

In het lijstje staat hij erbij als het goed is, en zou op "gestart" moeten staan.

Controleer bij Windowsupdate of je alle updates geinstalleerd hebt.

Zoek via zoeken het bestand msinfo ,dit mag in xp geen .exe extensie hebben :alleen .dll of xml

scan het systeem naar virussen...

xp cd in de drive en kiezen voor reparatie...

dan schiet mij de optie systeem herstel nog binnen en als laatst XP opnieuw installeren.

misschien is er een nog andere oplossing ,want ik weet ook niet alles:confused:
 
Download, pak in zijn geheel uit, en start Dial-a-fix

Vink alles aan in Registration Center en druk op Go.
Werkt Hulp en ondersteuning daarna nóg niet, klik dan in Dial-a-fix op het 'hamertje'.
Kies uit het menu dan Reinstall Help and Support service en druk op Go.
[Het kan zijn dat er om de XP cd gevraagd wordt; meestal kun je de aldaar gevraagde bestanden ook gewoon vanaf je harde schijf aangeven. Overigens werd mij niets gevraagd bij een test zojuist, dus waarschijnlijk bij jou ook niet]

Succes,

Tijs.
 
services geeft aan dat er gestart is.
Updates zijn gebeurd
Zoeken naar msinfo levert 4 files op waarvan 1 met exe extensie. Eruit halen?
XP opnieuw installeren gaat niet want dan krijg ik melding dat er een nieuwere versie op de PC staat.
 
Mijn tips nog niet gelezen? Kijk nog even terug in de discussiedraad.

Tijs.
 
dial-a-fix gedownload maar loopt steeds vast met foutmelding (error127, iets met IE)
Zie schermafdruk.
 
dial-a-fix gedownload maar loopt steeds vast met foutmelding (error127, iets met IE)
Zie schermafdruk.

Je hebt geen schermafdruk bijgevoegd. Ga anders direct naar de "Reinstall Help and Support service" sectie in mijn instructie.

Tijs.
 
Wanneer ik direct naar "reinstall help en support" ga krijg ik foutmelding dat bepaalde data niet te vinden is. en ik XP SP3 moet installeren. Dit heb ik nooit gedaan .
Schermafdrukken lukken niet (uploaden gaat niet)
 
Dit moet haast (i.c.m. de eerdere foutmeldingen vanuit Dial-a-fix) betekenen dat er meer kapot is dan alleen Help en ondersteuning.

Je zou natuurlijk kunnen kijken of upgraden naar SP3 je problemen verhelpt. hier is de link.

Evt. wil ik je ook wel even via Internet helpen (wel nu, en niet vanavond of een andere dag of zo). Klik hiervoor op mijn schuilnaam links van deze posting, en kies voor Stuur e-mail naar dnties.
Meldt je MSN-naam (als je die hebt), telefoonnummer en e-mail adres waar je op te bereiken bent. We gaan dan werken met de ISL light client over het Internet, er hoeft dus niets geïnstalleerd te worden.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan