help en ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag. Maar ik heb steeds een probleem met mijn printer en wil dan het hulpprogramma raadplegen. maar dat lukt niet, krijg steeds de melding:
Een Activex besturingselement op deze pagina is niet veilig.Door uw huidige beveiligingingsinstellingen kunnen onveilige besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd.Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven.
Dit is erg vervelend.
Ik heb een Epson stylus cx3200 printer. Die doet niet altijd wat ik wil. Als ik n.l. het benodigde heb uitgeprint, blijft het vaak nog in de wachtrij staan. Ik krijg het daar niet weg. Niet met onderbreken of annuleren. Het komt er dan wel te staan: geannuleerd of onderbroken. Maar ik kan dan helemaal niks meer doen. Wie weet een oplossing?? groetjes Gitana

Laatst bewerkt:
Gewoon het hulpprogramma van de printer, probleem oplossingen.
ik heb de beveiligingsinstellingen op high staan,( ZA). Als ik hem op medium zet, heb ik de poorten niet stealth. Dat is dan niet veilig, toch??

als je alleen het hulpprogramma van de printer bezoekt, kan dat niet zoveel kwaad lijkt me.
je zult wel even moeten anders lukt het kennelijk niet.
als je klaar bent zet je de beveiligingsinstellingen weer op het door jou gewenste niveau.

en anders kun je toch even je internetverbinding uitschakelen (als het niet om een website gaat)

Oké , bedankt voor de tip. Ik ga het de volgende keer eens proberen. Morgen denk ik.
Is het proberen waard. groetjes Gitana

Heb je nog steeds last dat de print in de wachtrij blijft staan?

Ga naar configuratiescherm, systeembeheer, services en stop en herstart de print spooler

Hoi Mario, bedankt voor je reactie. Ik zit net pas achter de p.c. en hoef vandaag niks te printen. Maar ik heb dit probleem al vaker gehad. Heb soms de p.c. opnieuw opgestart om het weg te krijgen. Is toch te gek, hè. Daarom heb ik echt een hekel aan printen. Maar zoals jij het beschrijft zou het moeten lukken?? Ga het zeker proberen en hopelijk werkt dat dan. Ik laat het zeker horen. Als ik zo meteen nog wat tijd over heb, ga ik het toch uitproberen. Maar ik laat t.z.t.wel wat horen of het lukt. oké. groetjes Gitana

ik had weleens last dat mijn kabels er niet goed inzaten :)

mss kan je daar ook eens naar kijken als je dat nog niet hebt gedaan

Grtz Jilke

Hoi Mario, bedankt voor je reactie. Ik zit net pas achter de p.c. en hoef vandaag niks te printen. Maar ik heb dit probleem al vaker gehad. Heb soms de p.c. opnieuw opgestart om het weg te krijgen. Is toch te gek, hè. Daarom heb ik echt een hekel aan printen. Maar zoals jij het beschrijft zou het moeten lukken?? Ga het zeker proberen en hopelijk werkt dat dan. Ik laat het zeker horen. Als ik zo meteen nog wat tijd over heb, ga ik het toch uitproberen. Maar ik laat t.z.t.wel wat horen of het lukt. oké. groetjes Gitana

Is er nog wat uitgekomen?:)

Hoi, ik heb net nog wat geprint en toen deed hij het goed. Maar hij doet het ook niet altijd. Ik print echter niet zo vaak. En meestal gebeurt het als ik meer achter elkaar print. Maar hopelijk doet hij het niet meer. En anders ga ik de oplossingen uitproberen. groetjes Gitana

Heb je nog steeds last dat de print in de wachtrij blijft staan?

Ga naar configuratiescherm, systeembeheer, services en stop en herstart de print spooler
Hoi Mario. Ik heb net weer eens meerdere dingen moeten printen nadat je mij dit bovenstaande advies had gegeven. En jawel, hoor. hetzelfde probleem. Dus ik heb je advies opgevolgd en het werkt !!!! Maar toch ververlend dat hij dit altijd doet als ik meerdere achter elkaar moet printen.
Maar wilde je dit toch nog ff laten weten. :) :thumb:

greetz gitana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan