help en ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Vogels

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2007
Berichten
8
na een te fanatieke schoonmaak werkt help en ondersteuning (waaronder hulp op afstand) niet meer. Ik kan de oorspronkelijke installatie-C.D's voor XP nergens meer vinden. Hoe kan ik dit programma repareren ZONDER C.D.?
 
voor boeing_737:. kun je dat misschien even nakijken? Alvast bedankt!ik denk dat er iets niet klopt met de link die je hebt gegeven; als ik dat regje klik opent de link wel, maar niet als bestand om te downloaden
 
Mmm...er komt als het goed is het downloadvenster van Internet Explorer.
Maar klik dan op de link Kelly's Korner, scroll naar beneden tot regel 235 links en dubbelklik op die regel: Restore Help and support Service. Maar dan moet er precies hetzelfde gebeuren, downloadvenster IE, zie bijlage. (Kijk je beveiliging van IE anders na, Popup?)
 

Bijlagen

  • DownloadIE.jpg
    DownloadIE.jpg
    29,7 KB · Weergaven: 28
kellys corner blijft blanco,en als ik reg open zie ik alleen het bestand als schrift helemaal uitgeschreven. Geen downloadvenster en geen pop up
 
Als je IE7 hebt, schakel dan de popup-blokkering uit. Extra, Popup blokkering opheffen.
Probeer anders dit, Start, Uitvoeren en typ "regsvr32 HHCTRL.OCX" zonder aanhalingstekens en druk op OK.
Nog geen succes? Download dit reg-bestand, is bedoeld om Help en ondersteuning te herstellen als je Easy Cleaner gebruikt hebt.

Als deze link ook niet werkt, is er iets niet in orde met IE. Herstel ander de geavanceerde instellingen, misschien helpt dat.
 
ik heb de reg van Kellys Korner gedownload, precies gedaan wat je als advies gaf, zonder resultaat. hulp op afstand kan niet worden gestart
 
daarbij komt ook nog dat ,als ik help en ondersteuning vanaf "start"wil openen, hij ineens "helpctrl.exe"niet meer kan vinden
 
Je kunt in uitvoeren, met de XP cd in de drive, nog een sfc /scannow uitvoeren.

Ook in de services kun je even kijken of die service wil starten, en ook hoe hij daar staat.
 
dat is juist het probleem. Mijn XP-CD is met verhuis zoekgeraakt dus moet dit op proberen te lossen zonder CD
 
Ja, dat vermelde je al in de startpost, maar zo'n ding kun je toch wel lenen, of op een andere manier bemachtigen?
 
Nee, maar had je die tip van @Boeing_737 nog gedaan?
Alhoewel ik denk, dat er een bestand corrupt of niet meer aanwezig is.
 
klopt! Er is inderdaad een bestand weg. Over die tip: Het is waarschijnlijk gebeurd door Tune Up 2007 en niet door easy clean. Daarom heb ik daar geen gebruik van gemaakt. Ik heb T.U. trouwens niet meer op mijn computer dus denk ik niet dat ik daar nog een back up van terug kan halen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan