HELP!! Er is een fout opgetreden bij het openen van het bestand. WORD 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marinda19

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2008
Hallo,

Gisteravond heb ik voor school een 2 verslagen gemaakt in WORD 2003. Het bevatte veel grafieken en tekst.
Toen ik vanochtend het bestand weer opende kreeg ik bij het eerste verslag maar 6 pagina's te zien, van de 26. Derest heeft hij allemaal verwijderd (p. 6-26).
De pagina's die er nog wel in staan (p. 1 tm 6) krijg ik alleen de tekst van te zien en de grafieken/plaatjses worden afgebeeld met een leegvak en een roodkruisje in de hoek.

En het 2e bestand als ik dat open krijg ik de volgende melding:
Er is een fout opgetreden bij het openen van het bestand.
- Controleer de bestandsmachtingen voor het document of het station
- controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte beschikbaar is
- open het bestand met de conversiefunctie voor tekstherstel

Wat moet ik nou doen? want de bestanden staan op mijn USB en ik krijg ze gewoon niet of deels geopend en niet de volledige bestanden.
Terwijl ik ze gisteravond goed heb opgeslagen en ik geen verkeerde meldingen heb gehad, nadat ik het bestand had opgeslagen.

Kan ik de bestanden nog herstellen, zodat ik niet opneiuw hoef te beginnen?

en zoja, hoe?

groetjes. Marinda

Heb je geen backup gemaakt van je werk.
Staat op die stick nog een tmp. bestand.
Anders de stick scannen, laten repareren, door je computer, als dat kan.
Wellicht is dit het overwegen waard.

Je kunt eerst nog naar een vriendin of zo gaan en daar die stick proberen te openen.

Laat hem of haar dan eerst die stick scannen. Want een mogelijk virus aanwezig is er natuurlijk ook.

software FILERECOVERY for Windows. Dit programma is een van de beste herstel-utilities die je kunt vinden, want het werkt buiten het besturingssysteem om, waarbij er direct met het opslagmedium wordt gesproken. Op die manier kunnen de gegevens van de datadrager worden afgehaald zonder dat deze langs de normale weg kan worden benaderd. Je kunt FILERECOVERY for Windows gratis proberen om te weten te komen of deze tool je uit de brand kan helpen. Maar dat zou ik als allerlaatste redmiddel proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan