Help! Facebook-account uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

lauralief

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
6
Hoi!

Gisteren was ik normaal aan het chatten met twee vriendinnen totdat ik plotseling werd uitgelogd en dit kreeg te zien: We have detected some suspicious activity coming from this IP. As a security precaution, your account has been temporarily suspended.

Nu moet ik 24 uur wachten totdat ik weer in mijn Facebook-account kan. Raar is ook dat iedereen in dit huis gewoon op Facebook kan en dat mijn account als enige is geblokkeerd. Ook heb ik mijn wachtwoord al aan twee andere vriendinnen gegeven en die krijgen hetzelfde bericht en dat is dan via een ander IP-adres.

Wat betekent dit godsnaam? Ik word er bang van. :( Als ik het google zijn er best weinig mensen die zo'n melding krijgen. Straks heb ik ineens de politie voor mijn deur binnenkort of zo? Stel me a.u.b. gerustttttttt!
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb je tweede bericht verwijderd. Ik snap dat je snel antwoordt wilt, maar je mag pas na 24 uur geen reactie je vraag omhoog halen.
 
Bedankt. Dat zag ik. En jij hebt ook geen antwoord?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee ik heb geen antwoord, daar ik totaal niks met Facebook doe.
 
Geen idee hoe zwaar Facebook dit vind. Zou ieder geval je pc/laptop scannen op rotzooi. Gezien de melding die je krijgt.
 
Eng gedoe.

Ja, ik heb al 11 virussen. Maar ook via andere ip-adressen die zich via mijn Facebook aanmelden wordt deze melding gegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan