help fifa 08

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0154

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
8
Hoi,
Ik heb Fifa 08 gedownload en geïnstalleerd m.b.v. daemon tools.
Als ik dan het spel wil spelen krijg ik het eerste scherm waar je op ''spelen'' kan klikken. Tot nu toe nog geen problemen, maar als ik dan op spelen klik, verschijnt er een klein cd'tje in beeld en na paar secondjes komt er te staan ''Conflict met emulatiesoftware gedetecteerd.'' En kan ik alleen maar op ''ok'' klikken.

Wil iemand mij a.u.b. helpen?? Dank je wel
 
De software die jij gebruikt om fifa te draaien wordt gedetecteerd (Daemon tools, Alcohol 120%, etc.) De enige manier om hier omheen te komen, is het spel gewoon te kopen of een anti-blacklisting tool te gebruiken.
 
branden op dvd, installeren en dan een no-cd patch gebruiken.
 
De software die jij gebruikt om fifa te draaien wordt gedetecteerd (Daemon tools, Alcohol 120%, etc.) De enige manier om hier omheen te komen, is het spel gewoon te kopen of een anti-blacklisting tool te gebruiken.


Kan je hier een vb van geven? zodat ik weet wat ik kan gebruiken?
En als het dan nog niet werkt koop ik hem gwn voor de PC of ps2
 
De laatste twee berichten verwijderd. Ook op het forum aanbieden om via de mail bepaalde bestanden/links aan te bieden is niet toegestaan.
 
sorry daarvoor, in het vervolg zal ik ook dat niet meer doen :eek:
 
hallo ripley518

niet fifa 2008 koopen!!!!!!!!!!!!!
ik heb hem ook gedownload en geïnstalleerd en hij doet het :D echt heel :thumb:
je kan beter hier downloaden

zoek op fifa 08 en dan de 10 van onder die moet je pakken

dat is de link en hij doet het goed ik hoop dat dit niet te laat is
ik hoor het wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Link verwijderd.

Op helpmij zijn wij hier niet van gediend
 
Het is geen onzin.
Dit is een website met mensen aangeboden door mensen die jou GRATIS een kans geven je problemen op te lossen.

Maar als je de illegale kant op gaat, kunnen ze boetes en rechtzaken aan hun broek krijgen.
Een website als deze in de lucht houden kost al genoeg geld.

Mocht je toch benieuwd zijn hoe dit moet, moet je op een "underground" forum gaan praten over dit soort problemen.

Tuurlijk willen we iedereen helpen maar dat wel zonder de website in de problemen te brengen.
Ik hoop dat je het begrijpt. :)
 
weenie of wat ik nu zeg ilegaal is (alls dat wel zo is zeg het effe:D), maar er is bijna 90% kans dat er op de DVD een map staat die waarschijnlijk crack heet ofzo, maar daar zit waarschijlijk een no cd crack in.:thumb:
 
Als je Daemon tools hebt gebruikt om het te installeren moet je Daemon tools nu weer verwijderen, dan krijg je die melding ook niet meer. Ik had hetzelfde.
 
eeeey

ik heb een raar probleem
als ik aan het spelen ben is het veld zo donker
maar op de plaatjes op internet is het gras zo licht
ligt het aan de resolutie ofzo ?

alvast bedankt ;):thumb:
 
eeeey

ik heb een raar probleem
als ik aan het spelen ben is het veld zo donker
maar op de plaatjes op internet is het gras zo licht
ligt het aan de resolutie ofzo ?

alvast bedankt ;):thumb:

start een eigen topic:confused:
Naja verder gewoon een crack downloaden en meer kunnen wij niet doen.
 
start een eigen topic:confused:
Naja verder gewoon een crack downloaden en meer kunnen wij niet doen.

ok dat wis ik niet , nog een vraagje weet je misschien waar ik die crack dan downloaden ?

alvast bedankt voor de moeite ;)
 
Als je de huisregels goed doorgelezen had, dan was je het volgende ook opgevallen:

Huisregels zei:
# Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
# Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
# Naar warez mag niet worden gevraagd.
# Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
# Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Dus vragen naar downloadlocaties is niet toegestaan.

@dapunt
hoezo kunnen wij niet meer doen,? We kunnen hier helpen met het zoeken naar een oplossing.
Zou je in het vervolg eerst een goed onderbouwde post willen bedenken voordat je 'zomaar' wat plaatst.
 
Pietoar,
Als dat een plaats is om cracks te downloaden...
Hebt je nu nog de kans om dat zelf weg te editen.
Want als de sectiemod het moet gaan doen, heb je grote kans op een waarschuwing.

Anders graag een meer uitgebreide post plaatsen.
Het is op net op tijd weggehaald door de user. Het is niet de eerste keer dat de user dit soort links plaatst. Ik maak hier een notitie van, bij de eerst volgende keer, dat ik weer zo'n link van Pietoar tegen kom, volgt er een tijdelijke ban.
 
Je bent toen je lid werd accoord gegaan met de huisregels. Hier in staat heel duidelijk dat dit niet toegestaan is.
Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten.
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
Bron:
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan