Help formulier vaste velden

• Onderwerp starter Onderwerp starter sline
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sline

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2013
weet iemand hoe ik velden vast kan zetten in dit bestand? Bekijk bijlage help.zip

als iemand een enter geeft ipv een tab dan schuiven alle regels op waardoor formulier niet meer klopt

en weet iemand misschien hoe kunnen gebruikers in een beveiligd formulier lettertypes kunnen aanpassen ?

Bekijk bijlage help.zip

iemand?

Weet iemand misschien hoe ik de opmaak zoals lettertype kan aanpassen bij een formulier in een beveiligd document ?

Ik zit nu met een oudere versie, dus het moet even algemeen: velden zet je bij voorkeur in een beveiligde sectie. Hierin kun je alleen de formuliervelden bewerken. Een veld kan dus nooit opschuiven. De grap van een beveiligd document is ook, dat een gebruiker geen lettertype instellingen etc. kan veranderen. Hiermee garandeer je dus een uniforme layout, en daar lijkt mij niets mis mee.
Wat vaak gebeurt, is dat je een document gedeeltelijk beveiligd; je krijgt dan een sectie met velden die is beveiligd, en dan een sectie die niet is beveiligd. Hierin kan de gebruiker dan naar hartelust met kleurtjes etc. spelen. En oh ja: ook nog tekst typen :)

Ik zit nu met een oudere versie, dus het moet even algemeen: velden zet je bij voorkeur in een beveiligde sectie. Hierin kun je alleen de formuliervelden bewerken. Een veld kan dus nooit opschuiven. De grap van een beveiligd document is ook, dat een gebruiker geen lettertype instellingen etc. kan veranderen. Hiermee garandeer je dus een uniforme layout, en daar lijkt mij niets mis mee.
er staan 3 secties in de tab werkt ook, maar een enter ook.. daardoor schuift alles op en komt het verkeerd op het briefpapier

klopt die uniforme layout is ook de reden waarom ze een sjabloon gebruiken .. maar ze willen soms met bold of onderstreept iets aangeven en dat lukt helaas niet .. is daar echt niks aan te doen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan