Help : G-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkyBoy

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2009
Hoi iedereen.
Wie kan mij helpen.
Ik zou graag willen weten, hoe ik het kan veranderen dat ze op mijn PC toegang krijgen tot Gmail.
Ik wordt er eigenlijk een beetje boos om.
Mijn PC staat alleen rechtstreeks op het net.
Kan ik hier of daar iets veranderen dat er niemand meer toegang krijgt naar gmail.
Ik draai met windows 7.
Henk.

Waarom denk je dat ze toegang hebben tot je Gmail, heb je in je verzonden items mails staan die je niet hebt verzonden ?
Een gemiddelde spammer heeft niets qua gegevens nodig om uit jouw naam te kunnen mailen .. het kan trouwens ook dat je spyware op je PC hebt staan die dat veroorzaakt.

Uitloggen en niet standaard je gegevens opslaan op de computer.
- cookies wissen na het bezoek van het gmail

Nee ik heb zelf geen gmail, maar ik wil niet dat mijn zoons mijn pc daar voor gaan gebruiken.
Als ze dat willen doen ze dat maar ergens anders.

Ik zou graag willen weten, hoe ik het kan veranderen dat ze op mijn PC toegang krijgen tot Gmail.
Kijk door je laatste post krijgen we meer info die wel handig was om eerder te vermelden... Nu weten we waar het precies over gaat.

Waarom zeg je niet gewoon tegen ze dat ze geen gmail op jouw pc mogen gebruiken?
Ander optie is via de eigenschappen van de browser, de site van gmail te blokkeren. Maar zodra ze een andere browser installeren om er toch weer bij te kunnen, of als ze de blokkering er afhalen, kunnen ze er gewoon weer op.

Waarom mogen ze niet op Gmail om hun mails te lezen?

Kijk door je laatste post krijgen we meer info die wel handig was om eerder te vermelden... Nu weten we waar het precies over gaat.

Waarom zeg je niet gewoon tegen ze dat ze geen gmail op jouw pc mogen gebruiken?
Ander optie is via de eigenschappen van de browser, de site van gmail te blokkeren. Maar zodra ze een andere browser installeren om er toch weer bij te kunnen, of als ze de blokkering er afhalen, kunnen ze er gewoon weer op.

Waarom mogen ze niet op Gmail om hun mails te lezen?
Kan jij mij vertellen hoe ik dat moet doen.
En waarom ik dat niet wil, dat is eigenlijk privacy, maar heb gewoon wat problemen met mijn oudste zoon.:o

Welke browser heb je? (Internet Explorer, FireFox, Chrome, Safari, Opera, enz, enz,)

Ik begrijp het denk ik niet helemaal, ze mogen niet op Gmail vanwege privacy, maar je hebt zelf geen Gmail.
Mogen ze dan bv wel op Hotmail en mogen ze gewoon in je documenten etc etc ?

Open internet opties, klik op het tabblad "Beveiliging", klik op "Websites met beperkte toegang".

klik op "websites"

Voer daar in de balk in: "https:://mail.google.com" en klik op toevoegen.
Klik op sluiten.

Klik op toepassen.
Klik op OK.
Start de browser opnieuw op.

Als het goed is kun je nu niet meer op gmail komen. Tenminste dat is bij mij zo. Ik krijg een wit scherm :D
www.gmail.com zal nog wel werken, maar zodra er wordt ingelogd, zal er de melding komen dat de website niet kan worden weergegeven.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp het denk ik niet helemaal, ze mogen niet op Gmail vanwege privacy, maar je hebt zelf geen Gmail.
Mogen ze dan bv wel op Hotmail en mogen ze gewoon in je documenten etc etc ?
Laat ik het zo zeggen, ik hoef niet in vedere details spreken. Ik hoop dat het goed zo komt.

Prima, ik hoef de details ook niet precies te weten, maar je kan natuurlijk ook gewoon een apart account maken voor andere personen en die van jezelf beveiligen met een wachtwoord, dan kunnen ze namelijk niet meer bij je documenten, je internetgeschiedenis zien en is het helemaal persoonlijk. Maar dan moet je uiteraard alsnog Gmail blokkeren in dat nieuwe account.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan