HELP!!! geen explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik startte vandaag mijn PC op en ging naar Explorer. Ik klikte op het symbool. Ik kreeg een fractie van een seconde beeld en tegelijkertijd verdween het weet. Ook de snelkoppelingen op mijn buroblad werken niet meer. Ik heb systeemherstel gedaan, maar niets lukt. Ten einde raad heb ik even FireFox geinstalleerd om dit bericht te sturen, maar il wil terug naar IE.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groet,
Martin
 
Klik evt. op de link in m'n handtekening en laat Mbam eens draaien.
 
Hallo Mik,
Waar staat de handtekening en welke link?
Martin
 
Hallo,
Ik heb MBam laten draaien, maar geen enkele fout gevonden.
Groet,
Martin
\
 
Bij start>alle programma's>internet explorer heb je vaak de optie "internet explorer zonder invoegtoepassingen" ik weet niet of die optie er bij jou opzit.Welke versie Internet explorer heb je? IE7 of 8? Vermeld ook even welk besturingssysteem je hebt i.v.m. het herinstalleren van je internet explorer.
 
Neen, die optie staat er bij mij niet op.
Ik heb I.E.7 (maar ik had ook I.E.8 geinstalleerd, maar hetzelfde probleem)
Ik werk met Windows XP Prof.
 
Heb toevallig een laptop met hetzelfde probleem gehad (Vista SP1) met SP2 erop was het probleem opgelost,ik weet niet welk servicepack je op XpPro hebt anders (als je dat nog niet hebt) SP3 erop zetten
 
SP3 staat erop.
Het vreemde is dat het pas sinds zaterdag is. Daarvoor NOOIT gehad!
 
Geen nieuwe software o.i.d. geïnstalleerd?
Probeer eens dit programma het houdt geen virussen weg maar houdt je wel weg van onveilige websites (is gratis)Gebruik het zelf al jaren naar volle tevredenheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan