Help Geen Stuurprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamitommie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
hallo,

ik heb een stuurprogramma nodig voor realtek high defenition audio om mijn speakers af te kunnen spelen. Weet iemand misschien waar ik die kan halen? ik heb overal gezocht, bij windows updates, bij asus.com heb ik die audio driver gedownload maar ik heb geen stuurprogramma. Kan iemand mij helpen?

heb je ook een typenummer bijv. de Realtek HD Audio 1.55 of de Realtek HD Audio 1.81??

Laatst bewerkt:
hoe bedoel je typenummer? waar vind ik die?

heb je hier misschien wat aan? deze heb ik van de site van waar ik hem heb gedownload
het is een van deze twee ik weet niet meer welke
V5.10.0.5506
V5.10.0.5477

ik zou het echt fijn vinden als je kon helpen:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk betreft het een on-board geluidskaart, kijk welk merk en type moederbord (of pc in geval van een 'merk pc' zoals HP, Compaq, Dell, Medion) je hebt, dan kunnen wij even voor je zoeken bij de site van de fabrikant.

Weet je niet welk merk je hebt, download en installeer dan PcWizard en kijk daarmee naar het merk en type moederbord.

hoe weet ik of ik een geluidskaart heb? Er komt geen geluid uit mijn pc als ik de speakers uit zet

Als je de speakers ergens op aan kunt sluiten heb je vanzelfsprekend een geluidskaart in de pc.

Waarschijnlijk betreft het een on-board geluidskaart, kijk welk merk en type moederbord (of pc in geval van een 'merk pc' zoals HP, Compaq, Dell, Medion) je hebt, dan kunnen wij even voor je zoeken bij de site van de fabrikant.

Weet je niet welk merk je hebt, download en installeer dan PcWizard en kijk daarmee naar het merk en type moederbord.

Asus P5LD2-SE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan