HELP!!! Generic Host Process for Win 32 fout!

Status
Niet open voor verdere reacties.

agaroud9

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Berichten
149
Hallo,

Ik heb een vraag:Elke keer gebeurt dit:Als ik de computer opstart na ongeveer 20 aan 30 minuten krijg ik een error te zien:Er is een fout opgetreden in het programma:Generic Host Process for Win 32.Het Programma word nu afgesloten.En als ik dan het fouten rapport verstuurst heb doet mijn taakbalk vreemd.Hij veranderd van de xp taakbalk naar de klassieke taakbalk en dan weer terug in die van xp.
Ik heb met Norman en avast mijn pc gescand maar niks gevonden.Dit is dus raar en heel irritant.Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.Het liefst zo oplossen dat mijn taakbalk niet meer vreemd doet.Ik werk trouwens op een Microsost Windows Xp sp2 laptop.Alvast Bedankt!

Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Hey Loonytune ja je had gelijk het kwam inderdaad door een update.Maar toen ik dat dingetje van jou had gedownload krijg ik het volgende te zien:Setup cannot update your Windows XP files because the language installed on your system is different form the update language.:(
 
Toch eerst effe een vraag, had je al op deze link geklikt en het juiste bestand voor jouw Windows versie geprobeerd ?
http://support.microsoft.com/kb/894391

En is dit jouw melding ?

error10it.jpg
 
Laatst bewerkt:
oke bedankt Loonytune voor al je reacties en moeite.:D

Groetjes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan