• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

help graag met een formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaya en wodka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Ik heb een hondenschool en nu wil ik in een excel bestand de namen die ingevoerd zijn bij tabblad inschrijvingen terug laten komen in het tabblad pup.
Maar dan zo als ik in het tabblad inschrijvingen bij de kolom pup een datum invoer, dat dan in het tabblad pup alle gegevens van die persoon daar ook weer terug komen.
Ik hoop dat jullie dit snappen, en mij alstublieft willen helpen. Want ik kom er niet uit.

Monique

Bijlagen

Ik weet niet helemaal zeker of ik het snap maar bij deze een poging.
Als ik het zo snel zie zijn het tabblad inschrijvingen en het tabblad pup exact hetzelfde. Als je wil dat wat je invult bij tabblad inschrijvingen nog een keer herhaald wordt in tabblad pup kun je eenvoudig verwijzen naar het andere tabblad: zet in cel A3 van tabblad pup deze formule: =inschrijvingen!A3. Als je deze formule naar rechts en beneden doortrekt ben je klaar.

hallo Arrie23,
Nee ik bedoel dat als ik een datum in wil vullen bij het tabblad inschrijvingen. Bij die vraagtekens. Dat dan de gegevens van die regel ( persoon) gelijk gezien worden op het tabblad pup.
Ik kan niet zo goed uitleggen sorry.

Monique

En wanneer is hij geen pup meer ga je dat dan veranderen of ga je een datum invullen tot wanneer die pup is, en dat hij na die datum automatisch niet meer in het tabblad pup verschijnt

Hoi Jeanpaul28,
Dit blijft gewoon staan, dan kan ik altijd blijven zien wie er pup cursus heeft gedaan .

Als je iets wijzigt in tab inschrijvingen zal tab pup zich zelf aanpassen

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan