Help, groen lampje achterop knippert!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
De volgende stap zou zijn om met zo weinig mogelijk balast de PC proberen op te starten, maar dan moet je enkele kabeltje uit trekken en naar wat verneem is dit niet echt uw ding...
Jammer genoeg moet ik mij nu verontschuldigen het is morgen weerom vroeg dag.

als het alleen de voeding is kan het vervangen worden.
ik kan nu nog geen advies geven: Ik denk dat het niet een al te zware voeding is.
Die zijn zo duur niet. (paar tientjes)

en als het de voeding niet is? wat zou het dan kunnen zijn?

leg meer de nadruk op 'alleen'
Er kan dus meer kapot zijn.

Ik acht de kans niet zo groot dat de voeding NIET kapot is. Ik kan alleen niet vertellen of de rest nog wel werkt. Maar als je direct geen reactie hebt gekregen bij het opstartren kan je er ahast zeker van zijn dat alleen je voeding kapot is.

Gign hij eerst heel even aan en daarna gelijk uit, dan kan er meer kapot zijn.

Maar nog een keer: merk en hoeveelheid Watt is echt belangrijk om te weten.
(en nu ga ik echt slapen, want dat zei ik een halfuur geleden al in een ander draadjes)

Kan je toch even wat meer gegevens van je PC doorgeven :
Merk, type. Indien het een op maat gemaakte is, zoals Marsmannetje al vroeg de gegevens die op de voeding staan (kunnen we o.a. zien over welk groen lampje het gaat) Zie je merknamen staan op het moederbord (de grote printplaat) we hebben echt bitter weinig info om je verder te kunnen helpen.

Kan je toch even wat meer gegevens van je PC doorgeven :
Merk, type. Indien het een op maat gemaakte is, zoals Marsmannetje al vroeg de gegevens die op de voeding staan (kunnen we o.a. zien over welk groen lampje het gaat) Zie je merknamen staan op het moederbord (de grote printplaat) we hebben echt bitter weinig info om je verder te kunnen helpen.

Hoi, nou hij doet het weer!!
We hebben de voeding van mijn "oude" pc er in gedaan, en hij draait als een tierelier.
Iedereen bedankt voor de reakties!

Hoi, nou hij doet het weer!!
We hebben de voeding van mijn "oude" pc er in gedaan, en hij draait als een tierelier.
Iedereen bedankt voor de reakties!
Let op dat de voeding wel zwaar genoeg is.
Anders gaat er wellicht straks weer wat kapot

Dus welk merk en hoeveel watt (van allebei de voedingen....)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan