HELP GTA San Andreas mod...

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar gebruik jij Gilera runner
als je die doet loopt hij valt hij zeker uit

ik heb sami ofso0 maar kijk ik doe die auto mod ok hij intalleerd maar als ik die game opstart loopt hij vast
ik heb met paar auto mods gebrobeerd het is bij allemaal:confused: drm vraag aan jou mischien weet jij??

als ik een mod instaleer blijft het spel op de helft hangen maar als ik downgrade naar versie 1 kan ik niet meer spele omdat ik dan de verkeerde disc heb ofzo kan iemand mij hier mee helpen

Hallo

Ik heb die SAMI voor gta sanandreas mods maar ik moet 2dingen in vullen in het bovenste vakje moet ik C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ invoeren en in het ???? weet iemand wat ik daar in moet voeren om een mod te activeren

Hallo,

ik wil geen oude topics naar boven haalen maar ik ben hier nieuw en ben de ijgenaan van een mod site.

www.gta-zone.nl helaas zijn er nu updates.
maar het forum is wel te bezoeken.
en dat de balk op de helft blijft hangen is het bekende van sami installer omdat die verkeert is geschipt gebruik daarom imgtool. en bekijk de tutorial pagina voor hulp.

naar dat opgevolgt te hebben en als de balk dan nog blijft gangen dan licht het aan de pc want dit is een bekend probleem.

en probeer andere mods want het kan ook aan de mods lichen

maar ik heb gwn doe orginele cd van gta san andreas maar als ik sommige mods doe dan gaat het hij in de spel maar hij blijf hake bij het laden ik heb version 1.0 auto mods lukt wel maar savegames enso0 niet ik download ook voor 1.0 lukt ook niet mischien weten jullie wel of is het jammer voor mij:confused: :thumb:

maar ik heb gwn doe orginele cd van gta san andreas maar als ik sommige mods doe dan gaat het hij in de spel maar hij blijf hake bij het laden ik heb version 1.0 auto mods lukt wel maar savegames enso0 niet ik download ook voor 1.0 lukt ook niet mischien weten jullie wel of is het jammer voor mij:confused: :thumb:

van versie 1.0 weet ik weinig omdat ik zelf de final heb maar ik ken iemand die heeft versie 2.0 en daar blijft die ook hangen bij auto modifiecaties. maar bij handling mods weer niet.

als het met savegames nog niet lukt dan wil ik wel het versie nummer van de savegame aanpassen.

help

dat kan wel eens gebeuren,
daarom is het handig als je van te voren een BackUp maakt van je gtasa map.
kan ook komen door veel mods (auto's) teglijk te installeren.
of is die mod niet zo goed.......

ik snap er niks van hoe moet je dat doen die mod er in te stoppe:confused: :confused: :confused: :confused:

hallo,

ik heb tutorials gescheefen hoe je mods in gta sanandreas kan zetten kijk op gta-zone en dan tutorials om het te leesen.

hallo,

ik heb tutorials gescheefen hoe je mods in gta sanandreas kan zetten kijk op gta-zone en dan tutorials om het te leesen.

nu loopt mijn spel vast wat heb ik verkeert gedaaan ik heb het spel al 4 maand en nog kan ik er niks mee help me pleass ik wil garaag een keer spelen!!!!!!

Laatst bewerkt:
Gta san andreas Wheelpack pc!!!

hallo allemaal.

ik heb gta san andreas voor de pc.
ik heb een mod gevonden waarmee je nieuwe velgen krijgt .
wie weet waar ik die meot plaatsen ik wil graag nieuwe velgen.
alvast bedankt voor de moeite.. me email adres is pacino_allstars@hotmail.com
help me a.u.b.
MVG Donny

Gta san andreas mod installation

hey mensen ik heb gta san andreas.
ik wil allemaal mooie auto's er in doen.
ik heb al SAMI gedownload .
maar als ik er op klik komt dit.

de installatie folder voor San Andreas kon niet worden ontdekt omdat het niet in de registratie bestaat . gebruik het knop uitvoeren om de correcte folder te specificeren

alstublieft kan iemand mij helpen ik wil graag vandaag spelen..

Bel me of voeg me toe.

pacino_allstars@hotmail.com
0643139028 alstubliefttt

mvg donny

Gta san andreas Wheelpack

hey mensen ik heb een mod gedownload van wheel pack

ik wil hem installeren maar hoe moet dat er komt dit... bij read me

2.Go to Gta San Andreas/Data/Maps/veh_mods folder and open in notepad the veh_mods.ide file.Find all the lines in which "wheel" appears,like this:

1073, wheel_sr6, vehicle, 100, 2097152

and change the "vehicle" with the name of the wheel,in this case "wheel_sr6".

Credits

Mashinata for all his advices,help and tire and reflection materials.
ALEXE for beta testing and suggestions.

Permissions

You can't convert and edit this wheels without my permission!
Please contact me.

a.u.b help me

probleempje

ik heb gta san andreas op men pc geïnstalleerd he en ik zet er dan een mod in met SAMI,en dan bij het laden blokkeert het spel(in het midden van de balk)ik weet er is zoal een vraag op gezet maar ik heb al verschillende auto's geprobeerd en iedere hetzelfde en ik had de mods gedownload vanop gtagaming en gtagarage dus op die site's kunnen toch geen slechte mods op zitte hé?
kan iemand mij AUB helpen want ik wil zo graag mods instaleren!
en weet iemand een programma (zoals sami liefst)die kleren,maps,... kan installeren?

AUB kan iemand mij helpen AUB

help

nu loopt mijn spel vast wat heb ik verkeert gedaaan ik heb het spel al 9:shocked: maand en nog kan ik er niks mee help me pleass ik wil garaag een keer spelen!!!!!![/QUOTE weet emand waar je of hoe je wheels of pakken enz. kunt downloaden liefst een sami als het kan pleaassssss help me:shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:

help?!?!?!?!

wat bedoel jij dan weer mijn spel loopt vast ik heb dat spel bijna 10 maand ik heb nog nie 1x gespeelt hij loopt elkekeer vast en of iemand weet waar ik skins en buldings met een programma kan in zette en velgen en truks pleasss help mij :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::(:(:(:(:(:(:(:(:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan