HELP GTA San Andreas mod...

Status
Niet open voor verdere reacties.
superman mod

ik heb nu die link gevonden ik instaleer het maar het werkt niet
ken me iemand helpen met het herhalen van hoe ik die mods kan installeren

Ik neem aan dat je GTASA geunlocked zo niet, dat moet je eerst doen.

download mod
download img tools/ggmm (laatste is mijn fav)
aanzetten
backup hele map data
backup gta3 (let op is bijna 1 gb)
zet de dff en de txd erin
zet de evt handling, vehicle, carcol, carmod erin
starten en checken

Lijkt me redelijk duidelijk, en kan je ff duidelijk zijn wat er nou precies niet werkt, waar gaat het mis welke filmpje, welke screen, welke plaats.

ik had een vragje ik hep een antal mods gedoawload mr in welke map moet ik die files kopieëren????:confused: alvast bedankt:thumb:

hulp

hey
ik heb net SA op de pc gekocht omdat ik helemaal weg was van die nioeuwe dingen die je met die mods kan doen maar ik weet alleen niet hoe je dat alleemaal voor elkaar krijgt??
dus als iemand weet hoe dat moet zou dat mooi zijn ;)
alvast bedankt.

ik heb nu die link gevonden ik instaleer het maar het werkt niet
ken me iemand helpen met het herhalen van hoe ik die mods kan installeren

hey
ik heb net SA op de pc gekocht omdat ik helemaal weg was van die nioeuwe dingen die je met die mods kan doen maar ik weet alleen niet hoe je dat alleemaal voor elkaar krijgt??
dus als iemand weet hoe dat moet zou dat mooi zijn
alvast bedankt.

Ik neem aan dat je GTASA geunlocked zo niet, dat moet je eerst doen.

download mod
download img tools/ggmm (laatste is mijn fav)
aanzetten
backup hele map data
backup gta3 (let op is bijna 1 gb)
zet de dff en de txd erin
zet de evt handling, vehicle, carcol, carmod erin
starten en checken

Lijkt me redelijk duidelijk, en kan je ff duidelijk zijn wat er nou precies niet werkt, waar gaat het mis welke filmpje, welke screen, welke plaats.

Laat ik mezelf een keertje quoten. Maw het antwoord staat boven je.

help

ey ik heb net gta sa op de pc maar ik wil graag die mods gebruiken maar weet niet hoe dat moet dus mischien dat iemand mij a.u.b. kan helpen?
alvast bedankt:thumb:

Start even zelf een vraag en ik zeg het nog maar eens de quote van mezelf is een beknopte versie waarmee je de meeste mods er in kan zetten.

kijk anders op wikigta daar heb je ook forum en alles daar staat
het ook uitgelegt en daar heb je nog veel dingen van gta sa :thumb:

Help Please

Ik heb ook een probleem met die mods bij mij start de game ook niet op en blijft hij ook hangen in het midden van het laden:confused::(

Ik zou graag willen weten hoe ik dit kan omzeilen en gewoon met coole mods en voertuigen het spel kunnen spelen wat moet ik doen?:confused:

help me

kan iemand mij helpen,,
ik wil graag mods downloaden,,zoals speedmods dat je snel kan rennen enzo,,maar hoe moet ik dat doen??:(

Download de mod en meest al bij de de Download staat wat je moet doen:thumb:
Ps.je moet v1 hebben van gta sa.

Ik Denk Dat Je hier nieuw ben maar de vogende keer een eigen topic openen :thumb::thumb:

Ja dan heb je iets gesloopt. Waarschijnlijk een cfg tje want gta3.img kan je aanpassen en slopen maar dan start de game nog wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan