Help GunZ ?? please ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

burito

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Help ik wil mijn spel gunz Spelen en ik kan wel alles voledig downloaden maar bij het start menu moet hij nog updaten en daar komt hij bij mij niet verder hoe komt dat ik heb een andere versie geprobeert maar daar doet hij het wel hoe kan dat dan hoe kan ik mijn GunZ van international version tog zijn torreting file's lat binnen halen???:(

Laatst bewerkt door een moderator:
Wellicht handig je vraag duidelijk neer te zetten wat je nu wilt, wat je nu doet en wat niet werkt want wat er nu staat is voor mij abracadabra

Sorry maar hij haalt bij mij geen updates binnen want als ik aan het updaten ben dan gaat hij niet verder met updaten dan 0,0% maar ik kan hem wel downloaden

beter gezegt en kort zamen gevat hij update niet maar ik heb de updat progamma wel kunnen downloaden

Laatst bewerkt:
heej ik heb precies het zelfde probleem me vriend ook maar bij me zusje doet ie het gwn:(

Dragos heet jij met gunz Xx-Buster-xX???? want mijn vriend speel het ook maar ik snap het nogsteeds niet met GunZ stomme torreting file's kan het niet zo zijn dat de fire wall het update prog. blockt?? :confused:

Jongens ik weet mijn antwoord je moet gewoon de patch downloaden als extra dus mijn vraag is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan