hoi ik heb een laptop van dell een latitude m 233xt,ik heb een format c gedaan maar nu krijg ik enkel de volgende meldingen no bootable device(s) selected en invalid system disk en disk 1/0 error wat moet ikdoen?? kan er iemand me helpen thx
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar voordat je het advies van @adem opvolgt, kun je ook eerst kijken of er een disk in je floppy-drive zich bevindt. Zo ja, verwijder die disk even en steek je de xp cd in de cd-rom drive waarna je je pc herstart.Geplaatst door svenirene
hoi ik heb een laptop van dell een latitude m 233xt,ik heb een format c gedaan maar nu krijg ik enkel de volgende meldingen no bootable device(s) selected en invalid system disk en disk 1/0 error wat moet ikdoen?? kan er iemand me helpen thx
Bedoel je met beide ook met de bios setting die @adem je aanbeveelde?Geplaatst door svenirene
diskette drive 1 seek failure,dat geeft hij nu heb het beide geprobeerd maar lukt niet
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.