help heb een probleem met dell

Status
Niet open voor verdere reacties.

svenirene

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jul 2005
hoi ik heb een laptop van dell een latitude m 233xt,ik heb een format c gedaan maar nu krijg ik enkel de volgende meldingen no bootable device(s) selected en invalid system disk en disk 1/0 error wat moet ikdoen?? kan er iemand me helpen thx

Heej
je moet ook bij je bios het opstartvolgorde veranderen

1) CD_ROM
2) HARDDISK
3) FLOPPY

FORMATEREN KAN JE ZOWIEZO OOK DOEN BIJ INSTALLEREN VAN EEN NIEUWE BESTURINGSSYSTEEM

lAAT HET FF HOREN ALS LUKT OF NIET

Geplaatst door svenirene
hoi ik heb een laptop van dell een latitude m 233xt,ik heb een format c gedaan maar nu krijg ik enkel de volgende meldingen no bootable device(s) selected en invalid system disk en disk 1/0 error wat moet ikdoen?? kan er iemand me helpen thx
Maar voordat je het advies van @adem opvolgt, kun je ook eerst kijken of er een disk in je floppy-drive zich bevindt. Zo ja, verwijder die disk even en steek je de xp cd in de cd-rom drive waarna je je pc herstart.

Dennis.

diskette drive 1 seek failure

diskette drive 1 seek failure,dat geeft hij nu heb het beide geprobeerd maar lukt niet

Re: diskette drive 1 seek failure

Geplaatst door svenirene
diskette drive 1 seek failure,dat geeft hij nu heb het beide geprobeerd maar lukt niet
Bedoel je met beide ook met de bios setting die @adem je aanbeveelde?

En beschik je ook over een cd die een OS(besturingssysteem) omvat, zoals bijvoorbeeld XP en/of Win'98?

Je mag ons best wat meer vertellen over je pc cunfiguratie hoor.

Dennis.

Kijk eens op de achterkant van je laptop of er soms een Service Tag vermeldt is. Bell dan naar Dell Computers Amsterdam 020-6744500 (normaal telefoontarief) en leg daar je probleem eens voor. Deze zijn ook in het bezit van een stappenplan voor herinstallatie. Want het laden van de drivers moet in een bepaalde volgorde gebeuren om problemen te voorkomen. Kijk ook eens op http://service.dell.com/nl/nl voor tips en uitleg over de installatie van software en drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan