Help, Help doet jet niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ansje

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
475
Hallo Chippy

Je bent de enige niet waar de helpfunktie niet meer werkt. Ik heb al vanalles en nogwat geprobeerd maar niks heeft mogen baten.
Volgens ze op de site van Microsoft beweren heeft het te maken met de laatst opdate.
Heb jij die toevallig ook geïnstalleerd?
Hier heeft men het steeds over het programma EasyCleaner. Dat dat de oorzaak van het niet meer werken van de helpfunktie is. maar ik gebruik dat programma helemaal niet dus dat kan het zijn.

Als je een oplossing weet/krijgt hoor ik het ook graag.
Hier zie je een aantal mogelijkheden die ik ook al geprobeerd heb. Misschien dat het bij jou wel werkt????
http://64.4.8.250/cgi-bin/linkrd?_l...elpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=99937

groeten Ans
 
Hallo Ansje bedankt voor je bericht

Alle mogelijkheden die mij werden geboden op deze site hadden niet het gewenste resultaat.
En aangezien ik de helpfunctie van Windows toch wel regelmatig gebruik om iets op te zoeken vond ik het erg vervelend dat ik deze functie niet rechtstreeks vanuit het menu kon gebruiken.

Ik heb uit wanhoop uiteindelijk maar een Ghost back-up teruggezet om deze functie weer werkende te krijgen.
Dit had wel als gevolg dat bijna alle software die ik op mijn systeem had geïnstalleerd weer opnieuw geïnstalleerd moest worden.

Maar dat heeft voor mij uiteindelijk wel het gewenste resultaat gegeven.

Groentjes Chippy
 
Heb jij enig idee hoe bij jou de fout is ontstaan?
Gebruik jij een programma als EasyClean?
Of is het bij jou ook ontstaan na de laatstse update?

groeten Ans
 
Ik heb niet het idee dat het aan een update licht, ik
heb nu ook alle updates geïnstalleerd in voor Windows te krijgen zijn.

En de helpfunctie werkten nu ook nog steeds.

Ik heb het idee dat norton Systemworks (2003) tijdens het opruimen misschien iets teveel in het register heeft weggehaald.

Anders zou ik het ook niet weten.

Groentjes chippy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan