Help Help Help PCI 2.1 Probleem...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cobracommander

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Beste Forumleden,

Ik wil heel graag snel en natuurlijk voordelig een PC aanschaffen, en ik vond op XXODD.NL een goede aanbieding.

Ik ga niet gamen met de PC maar het is puur voor mijn muzikale producties etc etc.

Het enige probleem is dat ik een speciale geluidskaart heb die in een 2.1
PCI slot hoort, en ik weet niet of die kaart dus past in de PC die ik aan wil schaffen, omdat ze zo weinig info op die site plaatsen! Ik heb al mailtjes gestuurd maar niets gehoord van XXODD en telefonisch zijn ze niet te bereiken leuk he?.....Net weer een mailtje gestuurd trouwens....:confused:

De specs van de PC zijn de volgende:

Processor: AMD Athlon64 X2 4200+
Chipset: AMD 690G + SB600
Video: Shared video ATi XPRESS XT1250 (Aero-functie wordt ondersteunt)
1x leeg PCI-E x16 slot
Audio: RealTek ALC888 8 kanaals HD
Werkheugen: DDR II 667MHz 1Gb
Harddisk 250Gb 7200rpm SATA
Optische schijf: DVD +/- RW 20x rewriter met LightScribe
I/O poorten:

PS/2 Toetsenbord
PS/2 Muis
Parallelle poort
VGA poort
HDMI poort
4x USB 2,0
RJ45 10/100/1000 LAN
IEEE1394 poort
Audio 6-in-1 (Line-in/Line-out/MIC/S/SPDIF uit)
Cardreader:5,25" 35 in 1 cardreader

De meeste specs begrijp ik wel enigzins maar ik heb zo'n vermoeden dat ik mijn kaart hier niet in kwijt kan?

HELP????

Bedoel je een 2.1 geluidskaart, want die past zonder problemen in een normaal pci slot

Hoi !

Ga naar de PC-boer waar je de PC wilt kopen, leg uit dat je keus afhankelijk is van het functioneren van de PC met de geluidskaart, laat ze die erin zetten en demonstreren, en beslis dan of je de PC koopt.

Klant is tegenwoordig Koning, zeker in computerland !!

Kan volgens mij gewoon geplaats worden in twee PCI sloten

Hoi !

Ga naar de PC-boer waar je de PC wilt kopen, leg uit dat je keus afhankelijk is van het functioneren van de PC met de geluidskaart, laat ze die erin zetten en demonstreren, en beslis dan of je de PC koopt.

Klant is tegenwoordig Koning, zeker in computerland !!

Ja maar die aanbieding van XXODD overtreft computerland (Budget), waar ik normaliter altijd naartoe ga. En XXODD heb ik al meerdere malen geprobeerd te mailen, want een telefoonnummer is niet te vinden en een adres al helemaal niet. Beetje raar voor zo'n bekende PC bouwer...?

Wel kan ik de computer af laten leveren bij zowat iedere computerzaak, alleen die weten op hun beurt weer niet wat XXODD erin zet...Gisteren nog naar PCL computers gebeld met deze vraag en ze konden mij geen antwoord geven.

Bedankt voor jullie hulp jongens!

Bedankt voor jullie hulp jongens!!!!!

Ik heb eindelijk een mailtje gehad van XXODD waar ze het volgende in melden:

Geachte heer/mevrouw,

Dit is mogelijk.

Mainboard dat in dit systeem word gebruik is een MSI K9AGM2-FIH met 2 PCI sloten

Met vriendelijke groet,

XXODD Support

Zo daar ben ik blij mee....:thumb:

Hoi !

Tja, en er zit zeker ook nog Vista op die PC ?

Zijn er Vista-drivers voor die geluidskaart ?

In jouw geval (je lijkt me geen PC-expert) zou ik het kant-en-klaar kopen en laten demonstreren.

Als je er zelf wat in de kast bij zet moet je vaak de verzegeling verbreken en heb je een probleem met de garantie !

Dus: gewoon naar de PC-boer gaan, want ik ben bang dat goedkoop duurkoop wordt.

Succes,

Harry.

Mag ik vragen wat die PC moet kosten van XXOD?

Rond de 429 EURO en dat is inclusief BTW...Ik vind het een strakke deal. En Harry ik heb wel enigzins verstand van PC's alleen hoopte ik erop dat er misschien ook anderen waren die dezelfde aankoop hadden gedaan....En ik kan gewoon mijn eigen kaart erin plaatsen, heb geinformeerd bij XXODD mijn garantie vervalt ook niet etc etc...

Hoi !

Tja, en er zit zeker ook nog Vista op die PC ?

Zijn er Vista-drivers voor die geluidskaart ?

In jouw geval (je lijkt me geen PC-expert) zou ik het kant-en-klaar kopen en laten demonstreren.

Als je er zelf wat in de kast bij zet moet je vaak de verzegeling verbreken en heb je een probleem met de garantie !

Dus: gewoon naar de PC-boer gaan, want ik ben bang dat goedkoop duurkoop wordt.

Succes,

Harry.

Is zonder Vista..Maar die heb ik zelf al in mijn bezit. Geef mijn windows professional maar....:cool:

Laatst bewerkt:
(Intel)1.8 Ghz tegen(Amd) 2.2 Ghz dat is het verschil, is ook beter voor de kaart waarmee ik werk...

Hoi !

Tja..........

Enne..... je had enigzins verstand van PC's ?

Denk je nog steeds dat het aantal Gig's van een processor de prestatie's bepaald ?

Ik ben toch zo vrij daar wat anders over te denken als je het goed vindt.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja..........

Enne..... je had enigzins verstand van PC's ?

Denk je nog steeds dat het aantal Gig's van een processor de prestatie's bepaald ?

Ik ben toch zo vrij daar wat anders over te denken als je het goed vindt.

Greetz,

Harry.

Nou ja ik zei ook enigzins, en als ik het internet zo bekijk en google doorzoek dan komt AMD altijd als favoriet uit de bus. En intel als overrated en duur,,,, Dus ik weet niet echt ik heb altijd AMD gehad. En verder heb ik ook gelezen dat de AMD Athlon 64 X2 4200+ Heel dicht bij de prestaties van de Intel Extreme komt...Dat durf ik niet te zeggen, maar achterhaald is een groot woord voor alle Dual core processoren.

Nou ja ik zei ook enigzins, en als ik het internet zo bekijk en google doorzoek dan komt AMD altijd als favoriet uit de bus. En intel als overrated en duur,,,, Dus ik weet niet echt ik heb altijd AMD gehad. En verder heb ik ook gelezen dat de AMD Athlon 64 X2 4200+ Heel dicht bij de prestaties van de Intel Extreme komt...Dat durf ik niet te zeggen, maar achterhaald is een groot woord voor alle Dual core processoren.

Dit vond ik ook op Tweakers:

http://tweakers.net/nieuws/46770/

geeft aan dat de E4300 langzamer is dan de Athlon 64 X2 4200+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan