Help Help Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

denise0209

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
nu vraagt de computer waar ik het programma dat ik wil gebruiken om mijn bestand te openen? Soory hoor computer nog niet zo lang HELPHELP:eek: :confused:

Klik met rechts op het bestand wat je geodownload hebt (voodoo3-3500-10402.zip) en kies voor 'extract to voodoo3-3500-10402'
Daarna krijg je een scherm te zien en kiest daar voor 'map openen' en daarna dubbelklik je op de bestand 'Voodoo3-3500-10402.exe' en volgt dan de aanwijzingen.

??

Er komt geen extract to voodoo te staan en er staat ook geen exe achter ik begrijp er niets van

Groetjes Fran

Fran, wat zie je dan WEL als je de aanwijzingen van maestro opvolgt?

Met jouw antwoord schieten we natuurlijk niet zo op, als je accurate hulp wil hebben, zul je zelf ook zo veel mogelijk aan moeten geven wat je zelf gedaan hebt, wat er niet goed gaat en wat voor een zaken je op je scherm ziet, dan kunnen we je beter helpen en hebben we ook het idee dat je zelf een beetje moeite doet voor een oplossing.

Groeten,

Bas

Wat ik dus zie is:

een pictogram waar onder staat:
Voodoo3-3500-europe-10400

en als ik op de rechtermuisknop klik staat er:

Openen
Bestanden uitpakken
hier uitpakken
uitpakken in voodoo3-3500-europe-10400/
openen met en een pijltje naar rechts

en dan plakken kopieeren knippen enzovoort

Ik begrijp jullie best maar ik kan er toch ook niets aan doen dat ik het niiet begrijp en ik ben hier vanavond voor het eerst MIJN EXCUSES

Groetjes Fran

en bedankt voor het geduld
:(

Het geeft niet hoor, het was gewoon een tip ;)

Wat Meastro zei:
Klik met rechts op het bestand wat je gedownload hebt (voodoo3-3500-10402.zip) en kies voor 'extract to voodoo3-3500-10402'
Daarna krijg je een scherm te zien en kiest daar voor 'map openen' en daarna dubbelklik je op de bestand 'Voodoo3-3500-10402.exe' en volgt dan de aanwijzingen

Zal ik even naar het NL vertalen (hij had het over het Engelse programma)

Klik met rechts op het bestand wat je gedownload hebt (voodoo enzovoorts.zip) en kies voor: UITPAKEN IN voodoo3-3500-europe-10400. Daarna krijg je een scherm te zien en kiest daar voor 'map openen' en daarna dubbelklik je op de bestand 'Voodoo3-3500-10402.exe' en volgt dan de aanwijzingen

nou het is gelukt hoor eindelijk :thumb: :thumb: :D :D :) :) :)

Allemaal hartstikke bedankt het is eindelijk gelukt en nu ga ik lekker slapen(eindelijk)

BEDANKT AAN ALLEN DIE HEBBEN MEEGEWERKT AAN DIT SUCCES(HIHIHIHI)

Groetjes Fran

Voor de volgende keer:

Open geen nieuwe vraag maar ga verder in je oude

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan