help,help is weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hithotline

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2003
Berichten
213
De help functie werkt ineens niet meer,niks raars geinstalleerd ofzo.
Systeem intel core2 duo 4300 ,1024 mb kingston ram,6800gs vga kaart.
Windows Vista Home premium 32 bit.
Er verschijnt een leeg help venster met erover heen een venster met de melding
kan van /help niet downloaden.
Al diverse nagekeken ook het fouten log zegt erg niks over.
Wie het weet is heel slim
 
das idd raar,hij heeft het dacht ik wel gedaan,waarom zetten ze dan die link wel in het startmenu vraag ik mij dan af?:confused:
 
heb de file kb nog wat binnen gehaald en geinstalleerd vervolgens blijken de andere programma's(o.a. avery label pro) die werken met win32 hlp.exe het nu wel te doen(helpinstructies),das alvast een begin.Deze update is dus puur voor programma's die werken met die win32hlp bestand.
Maar nog steeds doet mijn help en ondersrteunign van vista zelf dus het nog steeds niet.Het lijkt te linken naar een niet bestaande website.
 
Laatst bewerkt:
dit gevonden en het werkt!
doe er je voordeel mee zou ik zeggen
Om een onbegrijpelijke reden werkte de help-functie in heel Windows Vista ineens niet meer. Ik kreeg steeds de melding dat het onmogelijk was iets te downloaden (… cannot download / from …) en verder niets…

Bij deze een register bestandje welke een referentie naar een xml bestand weer goed zet, waarna het bij mij iig weer werkte.

Fix Help in Windows Vista (fix_help_and_support.zip)

Blijkt nu dat het komt door de installatie van Adobe Dreamweaver 8… Hoop maar dat de volgende versie snel uitkomt, Dreamweaver werkt niet echt heel lekker onder Vista.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan