HELP HELP Issas.exe systeemfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

markies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
hoi ik heb een "groot"probleem ????!!!!????!!!!?

ik krijg bij het opstarten een klein schermpje te zien met de melding
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
< issas.exe systeemfout >

met als melding -> initialisatie van de sam ( securety accounts manager ) is mislukt vanwege de volgende fout.

de ingang is ongeldig -> fout status: 0 x 0000008

klik op oke om het systeemen af te sluiten en start dan op in veiligmodus en raadpleeg het gebeurtenis logboek voor meer info.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

maar als ik in veiligmodus op start krijg ik weer de zelfde melding issas.exe systeemfout ( plus de rest van de melding als hierboven).dan druk ik weer op oke ( kan niets anders ) en dan start de laptop weer opnieuw op.

enz enz enz enz enz

kortom ik kom nergens in of op

ik heb het volgende geprobeerd.

1 opstarten in v-modus ( f8 ) en alle andere opties in dit scherm, v-modus met promp, laast bekende werkende configuratie enz enz

---- elke keer het zelfde resultaat isaas.exe systeemfout -------

helaas kan ik nergens meer de windows xp professional cd's and recovery cd's vinden.

!!!!! wat kan ik nu doen, want ik weet het niet meer !!!!!

let op let op ik ben helaas geen computer expert dus kun je me helpen dan please in leken taal

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je tekst aangepast. Hele teksten in Hoofdletters kom top het internet over als schreeuwen.

Issas.exe is een hardnekkig virus. Er zijn tal van verwijder-instructies te vinden op het internet, alleen moet je daarvoor minimaal in de veilige modus kunnen komen. En als dat al niet lukt, dan zul je toch je windows moeten repareren, en daar heb je dus weer je installatieschijven voor nodig. En als je die niet hebt, dan houdt het even op vrees ik. Voor de volgende keer: zorg voor een backup, een recovery of een installatieschijf!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan