HELP het netwerk lukt me niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeweetniet

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2005
Hallo, Ik ben nieuw hier en hoop dat jullie mij (pc dummie) mij iets verder kunnen helpen. Het zit zo:
ik heb een vaste pc (Dell) en een net nieuwe laptop. Nu wilde ik natuurlijk met deze laatste draadloos gaan internetten. Na hele veel gedoe is het me gelukt de router ana te sluiten en beide computers op internet te laten komen maar nu........
wil ik nog graag ene netwerk maken maar ik heb GEEN idee hoe ik dat moet doen:(
Ook moet ik de pc nog beveiligen maar ook dat lukt me niet en heb gene idee hoe ik dat moet doen :(
En dan is er ook nog het probleem dat ik op een forum klets maar op een of andere manier kan ik niet meer op die site komen......kan iemand mij helpen :evil:
Ik weet nml dat het aan mij ligt want andere kunnen wel op de site komen. Ik hoop echt ene reactie te krijgen want ik mis mijn forum

welkom bij helpmij.

Welke besturingsystemen gebruik je.
XP dan gewoon de wizzard netwerk maken gebruiken en goed lezen wat je moet doen.
Beveiligen....wat wil je beveiligen.
forum....over welk forum hebben wij het dan.

OK
1. ik weet erg weinig van de pc ben een echte pc dummie vandaar hier mijn vragen
2. ik gebruik windows XP
3. wizzard begrijp ik niks van....hoe, wie, wat en waar ?
4. beveiligen, dacht dat je een draadloos netwerk moest beveiligen
5. we hebben het over babybox.nl een site over baby´s (heel wat anders dan een computer dus hahaah;)

1) dummie vragen zijn hier oke.
2) weten we dat ook weer is het de home of pro versie.
3) start-alle programma's - bureauaccesoires - communicatie-wizard netwerk instellen.
4) www.babybox.nl lijkt mij niet zo moeilijk toch.

of bedoel je dit forum http://www.babybox.nl/forum/index.php

Heb je iets aan het document uit de bijlage?

Laatst bewerkt:
1. gelukkig mogen dummie vragen want ik heb alleen maar dummie vragen :o

2. Ik heb op de vaste pc pro en op de laptop home editie

3. ja de site is babybox.nl en op en of andere manier kan ik er wel op komen zonder router en niet met de router (niet met vaste pc en niet met laptop)

4. netwerk en beveiligen daar hoor ik nog graag meer over

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan