help hoe krijg ik mijn windows 2003 pocket pc met met pc in conect?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rino26

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
hallo,

ik heb een HP h4100 pocket pc. het werkt met een moblie 2003.
ik wil hem met de pc conecten, dat doe ik maar dan kan ik alleen de bestanden sync.
hoe kan ik ook de agenda sync?
ik heb al geprobeert om activesync te installeren maar dat wil niet. geeft probemen.

hoe kan ik mijn agenda sync??

alvast bedankt

Rino26

Laatst bewerkt:
Om de agenda te synchroniseren heb je Outlook nodig. Ik weet niet of je dat hebt, maar dat heb je dan wel nodig.

Pim

P.S. Eindelijk ook iemand met nog Windows Mobile;)

EDIT Als je Windows Vista of hoger hebt, moet je het Windows Mobile Apparatencentrum downloaden

Laatst bewerkt:
ik heb er outlook opstaan maar ik gebruik hem niet op de pocket pc. ik gebruik wel de outlook op mijn pc. dat programma heeft hij automatisch gedownload toen ik hem aansloot aan de pc.
maar op de hp pocket pc staat gewoon 2003. en ik heb een pc van windows 7. dus??

weet je ook of er nog games zijn voor die dingen. wat die server ligt er uit??

Je kan nog spelletjes downloaden vanaf de website van de fabrikant. De Windows Marktplace ligt er uit, maar die was er ook nooit voor Windows Mobile 2003. Heb je trouwens de Second Edition? Maar het lijkt me sterk dat die gewoon Outlook downloaden, want daar moet je aardig wat voor betalen. Je moet het Windows Mobile apparatencentrum downloaden en dan je PDA aansluiten. Dan kan je kiezen voor 'Apparaat instellen'. Hier kan je kiezen wat gesynchroniseerd moet worden.

Pim

ja maar dat doe ik maar dan zegt hij dat ik geen outlook heb. ik kan alleen me bestanden doen. wat kan het zijn??

Dat je geen Microsoft Office Outlook hebt. Je moet het dan kopen. Dat kost alleen wel wat...

Pim

hoe krijg ik dat dat dan op mjn pocket pc? want op mij pc staat het al???

en heel erg bedankt dat je me wilt helpen
en sorry dat ik het soms niet begrijp.

Laatst bewerkt:
Je moet het op de computer ook installeren. Je moet het dan bestellen. Ik raad je dit pakket aan: http://www.microsoftstore.com/store/mseea/nl_NL/pdp/productID.263156400. Hier zit Outlook bij. Hierbij zit ook Word (tekstverwerkingsprogramma), Excel (om gegevens in een soort van tabellen te zetten), PowerPoint (presentatieprogramma) en OneNote (notitieprogramma). Dit kost €269,00. Je kan ook als je echt alleen Outlook wilt, dat los kopen. Dat kost dan €135,00. Dat kan je hier bestellen: http://www.microsoftstore.com/store...157400?tduid=718824281a29c7e074b17f254c980b30. Je kan dit gebruiken als je de rest al hebt. Als je gratis software wilt gebruiken, kan je OpenOffice.org installeren en Outlook los kopen. Je kan OpenOffice.org vanaf hier downloaden: http://www.openoffice.org/nl/. Je moet zelf bepalen wat je wilt. Als je meer informatie over bijvoorbeel OpenOffice.org wilt weten, vraag het gerust.

Pim

maar dat is voor de pc toch?? maar ik heb het al op pc.

Heb je al het Windows Mobile apparatencentrum geïnstalleerd?

Pim

ja die heb geinstalleerd. die ging automatisch toen ik hem aan sloot.

Dan zou ik niet weten wat het kan zijn. Wil je eigenlijk de Outlook agenda van den computer synchroniseren met de agenda op de PDA of andersom? Misschien schiet me nog wat te binnen wat de oplossing kan zijn.

Pim

mijn pda naar mijn pc. ik vind het dan wel heel vreemt.

Welke versie van Outlook? 2002, 2003, 2007, 2010, 2013 of ??

op mijn pc 2010. op mijn pda is waarschijnlijk 2003.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan