help hoe progameeer ik een bot voor silkroad online (spel) of weet iemand een cheat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

burito

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Berichten
47
Hallo , ik speel al een tijdje silkroad ik ben nu lvl 17 maar het is moeilijk te levelen. weet meschien iemand een cheat of bot voor silkroad?

of heeft iemand verstand van het progameren van bot's voor online spellen?? mail me dan ffies naar Battle_squad88@hotmail.com:D
 
Hallo , ik speel al een tijdje silkroad ik ben nu lvl 17 maar het is moeilijk te levelen. weet meschien iemand een cheat of bot voor silkroad?

of heeft iemand verstand van het progameren van bot's voor online spellen?? mail me dan ffies naar Battle_squad88@hotmail.com:D

Wat denk je ervan om de reacties op het forum te houden, zodat andere mensen hier eventueel ook wat aan hebben!:)
 
agbot

hier een leuke bot met gebruiksaanwijzing ;) je moet hem in je files plaatsen dus je moet het wel goed doen: [link]http://www.helpmij.nl/forum/register.php?a=act&u=114832&i=39085488[/link]
even nog wat uitleg: als je de bot helemaal hebt geinstalleerd:
1. heb je vista? dan moet je helemaal naar beneden scrollen en de bestandjes voor vista downloaden
2. als je handmatig wil spelen moet je naar je silkroadfiles gaan waar je je mediapatcher hebt neergezet dubbelklik hierop en je unpatchd je sro zodat je weer normaal kan spelen
3. je moet de nuconnector67 altijd open hebben staan als je speelt met bot
dit was mijn uitleg ;)
 
hier een leuke bot met gebruiksaanwijzing ;) je moet hem in je files plaatsen dus je moet het wel goed doen: [link]http://www.helpmij.nl/forum/register.php?a=act&u=114832&i=39085488[/link]
even nog wat uitleg: als je de bot helemaal hebt geinstalleerd:
1. heb je vista? dan moet je helemaal naar beneden scrollen en de bestandjes voor vista downloaden
2. als je handmatig wil spelen moet je naar je silkroadfiles gaan waar je je mediapatcher hebt neergezet dubbelklik hierop en je unpatchd je sro zodat je weer normaal kan spelen
3. je moet de nuconnector67 altijd open hebben staan als je speelt met bot
dit was mijn uitleg ;)


Die sites doen het niet, dan staat er je bent al ingelogd ofzoiets,
maar ik snap echt niet hoe je een bot moet programeren en ook niet welke,.
ik heb Vista dus in welk mapje moet ik het stoppen??
en wie wil het dan ff een goede uitgebreide info geven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan