HELP!!!!Ik denk dat mijn geluidskaart verwijderd is!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dees30

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Hallo allemaal,

ik denk dat ik een groot probleem heb,weinig verstand van pc hardware en ik denk dat mijn kinderen de geluidskaart van de pc verwijderd hebben.Hoe??Geen idee!!
Maar nu kan ik geen windows media-player afspelen en skype niet gebruiken want ik heb geen bestand die dit ondersteund,er werd mij verteld dat ik bij apparatenbeheer moest kijken en geluidskaart opnieuw moet installeren maar apparaatbeheer is LEEG!Heb al door hele pc gekeken maar kom er geen wijs uit,wie kan mij helpen?:(

Heb ook de originele opstart cd niet meer behorende bij deze pc en weet niet wat voor geluidskaart ik heb.

Alvast heel hartelijk bedankt
groetjes van dees:thumb:

even voor de duidelijkheid, een geluidskaart kan je in je handen houden en is geen stuk software, het is namelijk hardware. En ik neem neit aan dat je kinderen je pc hebben geopend, de kaart eruit geschroefd en die hebben weggegooid :rolleyes:

Ga is naar: Start -> Programma's -> Bureau-accessoires -> Entertainment -> Volume, staan daar alle schuifbalkjes boven aan en staan alle vakjes uitgevinkt?

hallo hallo,

ik kan niet naar volume want hij geeft aan dat er geen mixerapparaten beschikbaar zijn!
En nu?:confused:

dan moet je je geluidsdriver opnieuw installeren,
heb je misschien een cd vann je moederbord of geluidskaart?
En anders moet je kijken hoe je geluidskaart heet e ndan kan je hem opzoeken op het internet.

en met dit programmatje kan je naar je geluidskaart zoeken. Hoe hij heet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan