help ik heb een serius mouse cursor probleem :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cova

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2006
Berichten
35
1 of 2 maanden geleden is het begonnen, dat mijn cursor niet mee meebeweegt met de muis zelf. B.V ik start de computer op en na een paar minuten blijft de muis still staan (de cursor dan) ik zie dat de muis zelf nog wel beweegt en normaal functioneert aangezien ik gewoon ding kan aanklikken en icoontjes gewoon oplichten als je erover heen gaat.

Nu is het in in windows zelf niet zo erg aangezien je met het muispoor aanzetten het als het ware blokkeert, hoe dat komt weet ik niet maar als ik muisspoor aanzet kan ik mijn cursor dus gewoon blijven zien maar klik ik nu nog een keer op het vakje van die aanwijsspoor dan is het plop en de cursor is weg.

Nu is mijn vraag uiterraad hoe kan ik het oplossen ik word er helemaal gek van want bij een heleboel applicaties (vooral spellen en dergelijke) kan ik de muis niet meer gebruiken altjeblieft help mij want ik ben de wanhoop nabij :confused:
 
Welke muis heb je?
Heb je de software van de muis geïnstalleerd in dien je dat hebt?
Heb je eens gekeken in het configuratiescherm bij muis en dan eens kijken naar de instellingen ervan?
 
Het ligt niet aan de muis zelf heb er daarvoor ook nooit problemen mee gehad en ook ander muizen geprobeerd maar precies het zelfde.

De muis geeft het singaal ook gewoon door alleen de cursor beweegt niet meer mee met het singaal:(
 
Dan ben ik voor jou de redder die je uit je probleem haalt...:thumb:

ik had dit probleem ook tot een dag terug, ik heb het gister opgelost.
er zijn 2 dingen die je kan doen.

1e: Dit probleem kan je verhelpen door een oudere versie van je GeForce videokaart te installeren (als je tenminste een GeForce videokaart hebt, maar ik heb veel op internet gebladert en de mensen die dit probleem hebben/hadden hebben allemaal een GeForce videokaart). hier heb je een link naar de driver die bij de meeste mensjes hielp: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_78.01.html

2e (als het niet hielp): ga naar Start, Configratiescherm, Muis, Tabblad 'Opties voor de aanwijzer', vink de optie 'anwijzerspoor weergeven' aan en zet de lengte op kort. nu zul je je muis weer zien, ook al zie je nog ergers je 'andere' cursor nog ergens vaststaan op je scherm, maargoed je kan weer normaal werken:D

ik hoop dat dit je heeft geholpen, laat me het even weten:thumb:

Bank$:D
 
Oke dat met dat muisspoor had ik ook allang gedaan maar dat werkt dus niet in proggrama's maar goed ik heb dus die driver geinstaleerd en hoop dat het nu allemaal werkt bedankt voor je hulp als ik nog steeds last krijg dan zal ik het wel ff posten:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan