HELP, ik heb grijze balken in opgemaakte inhoudsopgave

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathalief

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2007
Hallo,

Kan iemand mij helpen? Ik heb van die grijze balken in mijn opgemaakte inhoudsopgave en ook mijn bladzijdenummering staat in het grijs. Ik zou graag deze grijze balken weghebben en ook dat ik normaal het paginanummer kan zien. Ben al uren bezig en vrijdag moet ik mijn scriptie inleveren...

wie weet raad?

O ja mijn paginanummering loopt nog niet goed. Nu is mijn nummering voor meerdere niveau's een zooitje. Kan ik op een andere computer dit wel goed doen?

groetjes nathalief

Dag Nathalie,

Ga naar Extra Opties Links boven: Arcering veld en maak je keuze.

Voor je tweede vraag kun je beter een voorbeeld sturen.

Gegroet,

Axel.

Dag Nathalie,

Ga naar Extra Opties Links boven: Arcering veld en maak je keuze.

Voor je tweede vraag kun je beter een voorbeeld sturen.

Gegroet,

Axel.

Je bent mijn engel van de dag!!!!:thumb: :thumb: :thumb:

Hier knip en plak ik even een stukje scriptie. De nummers staan bij mij wel helemaal rechts hoor, alleen tellen ze niet goed door. Ik heb namelijk bij opsomming en nummering een keer zitten *****n met de meerdere niveau's optie. Die zijn helemaal wanordelijk. Heb je ook een tip hoe ik die weer zo krijg dat ze kloppen?

groetjes nathalief

SAMENVATTING 3
INLEIDING 4
HOOFDSTUK 1: HOOFDPIJN 6
§ 1.1 Classificatie hoofdpijnsoorten 6
§ 1.2 Anatomie en fysiologie primaire hoofdpijnvormen 7
§ 1.3 Spierspanningshoofdpijn 7
§ 1.4 Migraine 3
§ 1.5 Behandeling van primaire hoofdpijn 3
§ 1.6 Lacunes in de huidige verklaringsmodellen 5
HOOFDSTUK 2: MYOFASCIALE TRIGGERPOINTS 7
§ 2.1 Definities 7
§ 2.2 Geschiedenis en synoniemen myofasciale triggerpoints 7

bedankt axel voor je bestand...ik had alleen niet mijn volledige inhoudsopgave gestuurd...
ook is het hele document verder al af...op de nummering na.

mijn laatste vraagje (althans dat mag ik hopen..)

Hoe krijg ik in de inhoudsopgave de regelafstand tussen kop2 en de volgende kop2 kleiner zonder de hele opmaak te hoeven wissen?

Heb zeg maar de klassieke opmaak en dan maak ik zelf er arial 10 van. Dan vind ik het al heel mooi alleen de regelaftand tussen de volgende kopjes niet. heb je hiervoor nog een goede tip:rolleyes:

Dag nathalie,

Selecteer de tekst.
Ga naar Opmaak-Alinea-Regelafstand. Selecteer exact en zet Op op 11 pt (of minder; is per 0,1 te wijzigen).

Gegroet,

Axel.

nog niet af....

:( :(

Ik had hem af tot mijn paginanummering fout liep. Bleek te liggen aan mijn sectie-einden. Nu heb ik die allemaal vervangen, maar nu is mijn opmaak niet meer ok.

Had bv 2 kollometjes naast elkaar bij bepaalde pagina's en door het weghalen van het sectie-einde is dat nu 1 kolom geworden..niet mooi

Nu moet ik dat nog uitpuzzelen en ga ik mijn scriptie over 12 dagen inleveren. (eerst vakantie:thumb:
weet jij hoe ik toch in mijn scriptie 2 kolommetjes kan maken en toch mijn nummering kan blijven behouden?

Ik dacht met doorlopende nummering vanaf sectie...maar dat werkt nog niet helemaal

daarom vroeg ik vanmorgen je hulp nogmaals in....

nathalief

Dag Nathalie,

Normaal gaat de nummering gewoon door ongeacht de sectie.

Ga naar Opmaak-Opsommin en nummering. Onderaan het dialoogvenster kun je instellen opnieuw nummeren en doorgaand nummeren.

Gegroet,

Axel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan