[Help!]Ik kan maximaal maar 8 poorten forwarden?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jumpen4Fun

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Beste helpmij.nl,
Ik zit met een probleempje, ik heb een aantal applicaties die poorten open moet staan.
(counterstrike, world of warcraft, blizzard downloader, en fifa11 ps3 en nog meer..)
Ik heb als router de WL-173 van Sitecom en ik maximaal maar 8 poorten instellen?
Ik zie dan ook nergens een knopje om poorten te adden of toe te voegen :confused:

Weet iemand hier meer over, hoe ik meer poorten kan forwarden dan alleen 8...?

Bij voorbaat dank,
Bryan

Hoi,
ik neem aan dat je het progje PFConfig bedoelt?
ik heb hem geinstalleerd maar de WL-173 router van Sitecom staat niet in de lijst met routers :confused:
Wel staat er de WL-174 :shocked:
Heb het maar met die geprobeerd, maar de poorten zijn niet open zegt PFPortChecker.
Wel een goed programma opzich denk ik alleen jammer dat de mijne er niet tussenstaat :(

Bryan

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sitecom/WL-173/fpadvert.htm

Naar beneden en downloaden. Installeren, en kijk eens hoe ver je komt.
Max. 8 poorten is naar mijn weten niet juist, al ken ik de config van jouw router niet.

Dan zoek je niet goed, die van jou staat er wel degelijk tussen.

In je screenshot staat sowieso een dubbele range vermeld (10070 - 10080) en je hebt nog 1 vrije range.

Verschillende opties.
- Ga een eigen firewall draaien op je desktop en forward alle (of delen van) porten boven de 1024 naar je machine.

- Mogelijk dat je wat met het Special Applications tabje kan doen. (zul je moeten gaan port triggeren)

- Upnp aanzetten zodat het gros van je applicaties automatisch door de firewall heen gaan (mits ze upnp ondersteunen

Geen van alle is een echt mooie oplossing maar je moet toch wat.
Sitecom zou nooit mijn 1e keus voor network spullen zijn dus de mooiste oplossing is om een goeie router aan te schaffen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan