help, ik kan niet op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
hallo allemaal,

Ik probeer de hele tijd al op msn te komen (en bij hotmail) maar ik krijg een vreemde melding. Zie bijlage.
Ik heb bij mijn weten geen instellingen veranderd maar toch kan ik er niet op. Ook heb ik geprobeerd om ad-aware te updaten maar het lijkt wel of deze ook geen automatisch verbinding met het internet kan maken. Ik heb vanmorgen nog gescand op virussen enzo maar ik was helemaal "clean". Weet iemand hoe dit kan?

thanxx alvast
groetjes
Debby

ps ook met mn firewall uit, kan het niet. oeps sorry vergeten te vermelden

Bijlagen

Ik kan haast nix nu.

Ik weet wel dat chello weer loopt te klooten.

Geplaatst door sweetalice
Hier hetzelfde probleem. Zal chello niet zijn :(

Nou oké dan, dan ben ik gelukkig niet de enig en...................ook ik heb Chello.

FF afwachten dan maar toch?????

bedankt weer !!!!!

Ik heb ook Chello.

Bij mij werkt volgens alleen Helpmij.nl
Geen MSN en andere pagina's die werken :confused:

dus jullie zijn niet de enige

Hier hetzelfde probleem. Zal chello niet zijn :(

ik kom tot op heden amper meer op veel sites hoor. Ik heb chello en ik herken dit wel.

hier geen probleem zowel msn werkt als www.hotmail.com.

zo te zien aan de meldingen chello probleem of zitten jullie allemaal in de zelfde regio ???

ps

aan de woonplaatsen te zien toch niet nee.

Nou Taz als ik zo kijk niet echt nee :D ;)

Ik kom ook niet meer op alle site's. Gelukkig op helpmij NOG wel. :D

Nou Taz als ik zo kijk niet echt nee :D ;)

Ik kom ook niet meer op alle site's. Gelukkig op helpmij NOG wel. :D
Yup, bij mij is dit ook 't geval.. Dan ligt 't aan Chello weer hè.. pff.. :( 'k Heb geen zin om te w8en, dus maar een boekie pakken..

ik kan ook alleen nog maar op helpmij dus chello is zeer zeker weer aan het *****n

Mjah hier ook hetzelfde probleem.. als ze nou gewoon eens met hun tengels van die servers afblijven en het gewoon laten draaien is d'r niks aan de hand.

Doe onderhoud s'nachts maar.. :rolleyes:

yep hiero ook chello, geen msn en zeer traag de rest allemaal, en op de chello site weet weer niemand van niets.

Yep ook precies het zelfde voor mij, kan niet meer MSN op. En kan somige website's niet meer bezoeken en de andere gaan juist heeeel langzaam.

Heb ook Chello :)

en chello geeft waarempel antwoord:

Woensdag 20 augustus 2003
Op dit moment zijn er problemen met de DNS servers. Deze servers zorgen voor het omzetten van domeinnamen naar ip-adressen. Hierdoor is het niet mogelijk om servers op het Internet te bereiken via een domeinnaam, waardoor bijvoorbeeld webpagina's niet opgevraagd kunnen worden.

Door uitval van een verbinding naar de Verenigde Staten, is het mogelijk dat er een slechte verbinding tot geen verbinding gemaakt kan worden met servers uit dit werelddeel.

Het verklaart niet alles, maar iig een deel

Geplaatst door beernd
en chello geeft waarempel antwoord:

Op dit moment zijn er problemen met de DNS servers. Deze servers zorgen voor het omzetten van domeinnamen naar ip-adressen. Hierdoor is het niet mogelijk om servers op het Internet te bereiken via een domeinnaam, waardoor bijvoorbeeld webpagina's niet opgevraagd kunnen worden.

Door uitval van een verbinding naar de Verenigde Staten, is het mogelijk dat er een slechte verbinding tot geen verbinding gemaakt kan worden met servers uit dit werelddeel.

Vandaar dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan