Help, ik kan niets meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mtenklooster

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Berichten
330
Ik heb een nieuwe monitor gekocht. Maar nu zag ik de optie, volgens mij op de videokaart maar misschien was het ook wel op het beeldscherm, de optie: tv+beeldscherm analoog.
Ik zie nu mijn startbalk niet meer en ik kan dus ook niets meer.
pfff hoe krijg ik mijn oude instellingen terug???
wie helpt.

:eek:
groetjes Marianne
 
Druk eens op de knop op je toetsenbord met het windows logo erop. Hopelijk krijg je dan hetzelfde als wanneer je op start klikt.

Anders even in de veilige modus opstarten en kijken of het daar wel werkt
 
Je hebt waarschijnlijk het bureaublad uitgebreid naar een 2de scherm. Op je videokaart is een s-video uitgang. Sluit een tv op deze ingang aan en je zal je startbalk terug vinden op het tv-scherm. Herstel dan vandaaruit terug je oude instellingen.
 
rechter muis klik op het bureau blad .
dan display proporties settings
 
Druk eens op de knop op je toetsenbord met het windows logo erop. Hopelijk krijg je dan hetzelfde als wanneer je op start klikt.

Anders even in de veilige modus opstarten en kijken of het daar wel werkt

pffff natuurlijk in de veilige modus, ik had even een blackout, maar ik heb het teruggezet naar systeemherstel om zo te zeggen, en hij doet het weer.
SMAK :thumb: heel hartelijk dank!

gr.Marianne
 
Je hebt waarschijnlijk het bureaublad uitgebreid naar een 2de scherm. Op je videokaart is een s-video uitgang. Sluit een tv op deze ingang aan en je zal je startbalk terug vinden op het tv-scherm. Herstel dan vandaaruit terug je oude instellingen.

ik dacht dat hij het scherm opsplitste, maar als ik het goed begrijp, kan ik een 2e monitor aansluiten als ik een s-video uitgang heb?? zo leer nog veel meer.....:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan