Help, ik kan outlook niet meer stoppen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mywings

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Heb vanochtend een een paar grote MP3 bestanden verstuurd en sindsdien blijft OE werken (continu de zandloper) en krijg ik hem niet meer gestopt. OE blijft maar verbinding maken en zgn post ontvangen terwijl er niets gebeurt. Keeg wel veel dubbele AVG mails binnen (Undeliverd Mail returned to Sender) en veel 8 dubbele andere mails, maar ik krijg ze niet geopend. Weet iemand wat ik kan doen?, ben ten einde raad.

ctrl alt delete drukken en in taakbeheer outlook express uitzetten en evenals iexplorer
Lukt ook dat niet, dan kun je de pc uitzetten (uitknop > 4sec vasthouden)

mvg leo

Nog iets anders?

Dit heb ik al vele malen gedaan maar...als ik de computer daarna weer opstart begint het verhaal van voren af aan. Hij blijft dan maar post ontvangen en daarin hangen.Als foutmelding kreeg ik 0X800C0133.

Mogelijk kun je dat oplossen door het outbox.dbx bestand te verwijderen
Dat lukt w.s. het beste door windows in de veilige modus op te straten zonder netwerkmogeljkheden.
Naar ik lees kan het ook helpen om de inbox eens flink op te schonen (wanneer je erg veel mail hebt.)

AVG scanner

Na veel zoekwerk en uitproberen ben ik er achter gekomen dat mijn AVG email scanner de boosdoener was en bleef hangen. Heb deze uitgeschakeld en het probleem was opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan