help ik kan tuneup utilitie niet uninstallen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickcob111

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2009
hallo,

Ik had vandaag een programma geinstaleerd waardoor je pc geoptimaliseerd word.(tune up utilitie 2010)
Ik heb hem geïnstalleerd. toen begon hij met dingen schoon te maken en vroeg of ik pc opnieuw wil opstarten,
nou dat deed ik dus. daarna toen ik het opstarten zag/ziet mijn pc er zo lelijk uit. achtergrond weg enzo super lelijke
tekst (heel rafelig) en dus wou ik het uninstallen. Ging ik proberen te zoeken naar uninstall. die kon ik niet vinden. dus
ging ik alles deleten in die map. nou is er nog 1 bestandje en dat is de .exe zelf die hem start. die kan ik niet deleten
omdat hij bezig is. dan druk ik cntrl al del om het proces te beeindigen. als ik dat doe dan start de file daarna meteen weer op!!
en als ik bij de taakbalk het beeindig start hij ook weer opnieuw op.

wat nu?

deze site ziet er opeens ook heel raar uit enzo en alle filmpjes ook op youtube zijn helemaal ge*****:shocked:

de virus scanner gaf geen virus ofso (avg)

ik werk op windows 7 64 bit (ultimate) en heb het aero thema al weer aanstaan maar toch is alles nog bagger slecht kwaliteit.
(op me hd 4770:eek:)

Kloppen je Drivers nog, Firmware? Als je rechtmuisknop op bureoblad doet kom er dan ook "ATI Catalyst Control Center" te staan? zoniet ga kijken voor dat programma is control center voor ATI videokaarten

Jammer dat je het programma er weer af gegooid hebt, je had de situatie daarmee namelijk in één seconde weer kunnen herstellen....

Bij het optimaliseren heb je gekozen voor "maximum performance"(of "beste prestaties") en daardoor wordt Wndows gestript van alle overbodige fratsen (100 miljoen kleuren, schaduw,etc.) om het systeem sneller te maken......

Een aantal dingen kun je bij de instellingen van de videokaart weer terugregelen....

ja dat staat er nog (catalyst control center)

heb intussentijd al het probleem opgelost^^
ik heb gekeken naar systeem herstel en daar kon ik kiezen het systeem te herstellen naar het punt voordat tune up utilitie was geinstalleerd:) dus dat is mazzel hebben....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan