help ! ik krijg file niet meer van HD af !

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipi666

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Hallo , kzit met een probleem.
Tijdens het installeren van een game ging er iets mis , ik starte mijn pc opnieuw op en wilde opnieuw de game installeren , nu geeft hij aan dat het spel er al op staat , in feite staat er pas 8 mb van de totale 600 mb op mijn HD.
Nu zit ik met het probleem dat ik deze file niet kan deleten , ik heb bij add/remove prg's al de file aangevinkt en remove gedaan maar de file gaat er maar niet af ! zelfs handmatig lukt het niet !!! iemand suggesties , ik heb ook al disk cleanup gedaan maar geen suc6.
Als ik remove doe geeft hij wel aan dat de files eraf zijn gegaan maar de naam blijft gewoon in de lijst staan van add/remove prg's

pls help , ik kan de game niet installeren omdat deze denkt dat de game al op mijn pc staat.

:((:(

Laatst bewerkt:
hoe kom ik in veilige modus/safe mode ?
Ik gebruik win xp prof.

De pc opnieuw opstarten, en dan direct een paar keer op F8 drukken (dus net na het opnieuw opstarten, voordat windows is gestart)

wil niet lastig zijn hoor maar als ik op f8 druk krijg ik een scherm die vraagt waar vandaan ik wil booten , cd rom , floppy of harddisk.

moet zeker een andere toets hebben

Ben ik weer in de war? Heb je F5 ook al geprobeerd? Anders is het misschien afhankelijk of je een merk pc hebt.

Als het F5 is heb ik ze weer door elkaar gehaald:o

klopt het was f5 maar helaas geen resultaat , ik heb geprobeerd de file te zoeken met search HD maar hij kan de file nergens vinden op mijn pc , vreemd.
om nu de boel te formateren vind ik beetje veel moeite , wel balen kan nu niet de game spelen :,(

Je zou ook nog een systeemherstel kunnen proberen naar voor de installatie van de game.

Alle bestanden die nu ook in het register staan die eigenlijk vertellen dat het spel al op je pc staat zijn dan ook weer weg, en kun je opnieuw proberen het spel te installeren.

als je het nou in je regestry weg gooit dan ben je er van af maar weet niet precies hoe dat werkt
maar ik weet wel hoe je er komt
start -> uitvoeren -> regedit
maar daar ergens staat het er tussen maar zou even wachten op iemand die weet waar het staat
hoe heet het spel eigenlijk

Geplaatst door jacco beniest
als je het nou in je regestry weg gooit dan ben je er van af maar weet niet precies hoe dat werkt
maar ik weet wel hoe je er komt
start -> uitvoeren -> regedit
maar daar ergens staat het er tussen maar zou even wachten op iemand die weet waar het staat
hoe heet het spel eigenlijk

Zo in je reg gaan aan*****n is niet verstandig als 1 ding verkeerd weg haalt boot je pc niet meer en kan je hem dus helemaal op nieuw instaleren en ben je alles kwijt.
Er zijn medere wegen die naar rome leide dus niet gelijk in je register duiken en luk raak die game regs verwijderen want soms gebeurt het dat die game regs ook zijn gekoppelt aan een windows programa of onderdeel van windows en dan kan je dus je windows weer opnieuw gaan insteleren want systeem herstel werkt na een reg verwijderen niet meer om het terug te krijgen

--->>>>Check mijn site voor msn avatars en meer<<<<---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan