help ik krijg geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

vultink

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
Berichten
25
uit mijn windows xp.er staat een foutcode 19 bij?ik heb geen idee wat dit inhoudt overigens.ik klik de vollume knop aan in het configuratie scherm en kan niet eens op de eerste bladzijde kijken van geluiden en audio apparaten....iemand een idee....sorry als mijn bericht wat warrig overkomt....ik ben een jip en janneke geval als het op pc teksten aan komt ....het vollume icoontje kan ik ook niet openen ik krijg dan te zien dat er geen actieve mixerapparaten zijn???
 
Laatst bewerkt:
so hee u is snel.ik heb de wizard gedownload en hij's bezig...ben benieuwd.dat duurt....hij blijft hangen op 48%???oke ik heb een heel schermpje vol gegevens en icoontjes...welke moet ik hebben:shocked:
 
Laatst bewerkt:
audio compression staat bij bijna alle op enabled??? volges mij klopt dit niet? hoe herstel ik die??
 
Sorry, ik ben je eigenlijk iets vergeten te vragen. Je moet eens bij Apparaatbeheer kijken of er geen gele vraagtekens bijstaan :eek:
 
er stat wel een gele driehoek met een zwart uitroepteken:mad:

En wat staat er achter? Iets met Audio ofzo? Als het merk en type er bij staat, post dat dan eens even hier als je wilt. Dan weten we direct welke driver je moet hebben
 
excuses ik heb nu 2 verschillende onderwerpen in mijn hoofd zitten.de audo compressor staat niets achter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan