Help!!! Ik ontvang geen email

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2023
Berichten
2
Beste lezers,

Ik ontvang geen emails van een specifieke afzender. Nu heb ik hun gecontacteerd en ze geven aan dat ik hun adres in de safe list moet toevoegen en zorgen dat ze niet geblokkeerd zijn. Dat allemaal gedaan maar ik ontvang hun mails nog steeds niet en ze verwijzen me door naar de mail provider dat daar het probleem ligt.

Ik kom er niet uit helaas en nee de mails zitten niet in de spam of ongewenst.

Gaat om een @live.com account

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Het kan zijn dat hun mailen via een mailserver die op een blacklist staat. @live.com a.k.a Microsoft is erg bokkig weet ik.
 
Hi dankjewel voor je reactie, enig idee hoe is dat kan oplossen?
 
In het kort gezegd. Iets wat de meeste mensen niet beseffen, maar email is één van de meest complexe systemen (in termen van aantallen componenten) die we hebben. Leuk als het werkt, maar indien niet dan kan het nogal een probleem zijn.

Als er aan jouw kant niet overduidelijk iets mis zit dan heb je toch echt de medewerking van de afzender nodig om het probleem verder te kunnen onderzoeken. Zonder die medewerking zit je op een kansloze missie.

Ook weer kort door de bocht. Als jij een afzender bewust moet whitelisten of toevoegen aan "safe senders" dan zit er in 99% van de gevallen iets fout aan hun kant. Want goed ingestelde maildomeinen met een goede reputatie hebben dit probleem niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan