Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een PC met 2 beeldschermen en omdat ik veel met webdesign bezig ben kan ik wel een 3e er bij gebruiken.
Mijn specificaties van mijn pc zijn.
Intel Core 2 Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
NVIDIA GeForce 9600 GT 512MB DDR3 1xDVI 1xHDMI
Windows 7 32bit Home Edition.
4 GB Ram geheugen en 1 TB Schrijfruimte.
(foto's van pc onderaan dit bericht)
Nu heeft mijn pc op het moederbord geen aansluiting voor een beeldscherm dus alleen mijn videokaart zitten 2 uitgangen op.
Ik dacht makkelijk via marktplaats voor 10 euro een PCI videokaartje te kopen namelijk de Geforce4 MX 4000 maar deze is zo oud dat hij alleen werkt onder Windows XP
Mijn pc heeft 1 PCI expres slot en geloof 4/5 PCI sloten.
Mijn vraag is dus hoe krijg ik het 3e beeldscherm op de goedkoopste manier werkend.
Het liefst doormiddel van een extra VGA slot omdat die ook op de 3e monitor zit.
Mij budget is ongeveer 50/60 euro.

Alvast bedankt allemaal !!!
Ben nieuw op dit forum en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een PC met 2 beeldschermen en omdat ik veel met webdesign bezig ben kan ik wel een 3e er bij gebruiken.
Mijn specificaties van mijn pc zijn.
Intel Core 2 Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
NVIDIA GeForce 9600 GT 512MB DDR3 1xDVI 1xHDMI
Windows 7 32bit Home Edition.
4 GB Ram geheugen en 1 TB Schrijfruimte.
(foto's van pc onderaan dit bericht)
Nu heeft mijn pc op het moederbord geen aansluiting voor een beeldscherm dus alleen mijn videokaart zitten 2 uitgangen op.
Ik dacht makkelijk via marktplaats voor 10 euro een PCI videokaartje te kopen namelijk de Geforce4 MX 4000 maar deze is zo oud dat hij alleen werkt onder Windows XP
Mijn pc heeft 1 PCI expres slot en geloof 4/5 PCI sloten.
Mijn vraag is dus hoe krijg ik het 3e beeldscherm op de goedkoopste manier werkend.
Het liefst doormiddel van een extra VGA slot omdat die ook op de 3e monitor zit.
Mij budget is ongeveer 50/60 euro.

Alvast bedankt allemaal !!!