Help, ik wil WEL een popup zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Berichten
426
Op de site www.online.interview.nl wordt een bepaald scherm als popup weer gegeven, alleen wordt deze bij mij in XP geblokkeerd. Ik heb de popupblokkering al uitgeschakeld, en de sitenaam opgenomen bij de uitzonderingen, maar er worden nog steeds popups geblokkeerd. Wie helpt mij hiermee verder?
 
Of Firefox? Als je dan namelijk een pop-up krijgt kan je aangeven dat je deze pop-up voortaan wilt zien.
 
Geplaatst door vpw
Op de site www.online.interview.nl wordt een bepaald scherm als popup weer gegeven
Om welke link gaat het dan?
Ik kan met mijn pop up blocker ingeschakeld alle links openen. :confused:
(Al zie ik bij Meedoen > Testvragenlijst wel een mededeling met Browsertest voorbij schieten - maar dat scherm opent gewoon.)

Guus.
 
Geplaatst door Guus abc
Om welke link gaat het dan?
Ik kan met mijn pop up blocker ingeschakeld alle links openen. :confused:
(Al zie ik bij Meedoen > Testvragenlijst wel een mededeling met Browsertest voorbij schieten - maar dat scherm opent gewoon.)

Guus.

Ik gebruik geen andere popupblokker. Het gaat mij om het scherm van de kadoshop. Die staat op de persoonlijke pagina. Om op de bewuste pagina in te loggen, heb je wel een emailadres en password nodig.
De kadoshop opent vervolgens in een popup venster.

Als je mij je emailadres geeft, wil ik je wel het password toesturen
 
Geplaatst door vpw
Als je mij je emailadres geeft, wil ik je wel het password toesturen
Hou je wachtwoorden maar geheim. :)
Ga in Internet Explorer eens naar Extra > Internet-opties > Beveiliging > Aangepast niveau en kijk of het uitvoeren van scripts en van Java applets ingeschakeld staan - zie bijlage.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Hou je wachtwoorden maar geheim. :)
Ga in Internet Explorer eens naar Extra > Internet-opties > Beveiliging > Aangepast niveau en kijk of het uitvoeren van scripts en van Java applets ingeschakeld staan - zie bijlage.

Guus.

Alles staat ingeschakeld, maar het werkt nog steeds niet.
 
Probeer eens Ctrl-click als het een popup via een hyperlink is...
 
Ctrl-klik werkt inderdaad.

Bedankt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan